فناوری و تکنولوژی

افزایش قطعات چینی در گوشی جدید هواوی

خرید فالوور از سایت اینبو

به درخواست هواوی، شرکت تعمیر فناوری آنلاین iFixit و Tech Search International گوشی Huawei Pura 70 Pro را بررسی کردند و یک تراشه حافظه NAND پیدا کردند که احتمالاً توسط واحد HiSilicon Is هواوی طراحی شده بود. همچنین بسیاری از قطعات دیگر ساخت شرکت های چینی در ساخت این گوشی به کار رفته است.

به گزارش رویترز، بازگشت پیروزمندانه هوآوی به بازار گوشی های هوشمند پیشرفته پس از چهار سال تحریم آمریکا، توجه رقبا و سیاستمداران آمریکایی را به خود جلب کرده و به نمادی از اختلافات تجاری فزاینده بین ایالات متحده و چین و تلاش چین برای دستیابی به خود فناوری تبدیل شده است. -کافی بودن.

این شرکت‌ها همچنین فاش کردند که تلفن‌های Pura 70 به چیپ‌ست پردازشی پیشرفته Kirin 9010 ساخت هواوی مجهز شده‌اند که احتمالاً فقط یک مدل بهبود یافته از تراشه‌های پیشرفته ساخت چین مورد استفاده در سری Mate 60 هواوی است.

شهرام مختاری، تکنسین ارشد iFix It گفت: اگرچه نمی‌توانیم درصد دقیقی ارائه کنیم، اما می‌توان گفت که استفاده از قطعات داخلی بالا و قطعاً بالاتر از Mate 60 است.

هوآوی در اواخر آوریل چهار مدل گوشی هوشمند Pura 70 را عرضه کرد و این سری به سرعت به فروش رفت. تحلیلگران می گویند هوآوی احتمالاً سهم بیشتری از بازار را نسبت به شرکت آمریکایی اپل به دست خواهد آورد، در حالی که سیاستمداران در واشنگتن کارآمدی محدودیت های ایالات متحده علیه غول تجهیزات مخابراتی را زیر سوال می برند.

تحلیل قبلی شرکت‌هایی مانند Tech Insights از میت 60 که در آگوست سال گذشته رونمایی شد، نشان داد که این گوشی از تراشه‌های حافظه DRAM و NAND تولید شده توسط SK Hynix کره جنوبی استفاده می‌کند. در آن زمان، این شرکت کره ای اعلام کرد که دیگر با هواوی تجارت نخواهد کرد و تحلیلگران گفتند که تراشه ها احتمالاً از قبل موجود بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا