فناوری و تکنولوژی

اپل پنسیل پرو با ویژگی های جدید معرفی شد

خرید فالوور از سایت اینبو

اپل امروز در رویدادی از iPad Air و iPad Pro جدید رونمایی کرد. غول فناوری کوپرتینویی همچنین از قلم جدیدی برای تبلت ها با نام Apple Pencil Pro خبر داد.

در مقایسه با نسل دوم که در سال 2018 عرضه شد، ویژگی‌های بیشتری دارد و به‌روزرسانی‌های بسیار مورد نیاز را دریافت می‌کند. این امر جدیدترین محصول را برای حرفه ای های خلاق ایده آل می کند.

Apple Pencil Pro زبان طراحی مشابه قلم نسل قبلی این شرکت را حفظ کرده است. دارای روکش مات و یک طرف صاف است که می توان آن را به صورت مغناطیسی به کناره iPad متصل کرد. قبل از اینکه به مشخصات بپردازیم، این لوازم جانبی با نسل جدید آیپد پرو با پردازنده M4 و iPad Air مبتنی بر M2 سازگار است.

Apple Pencil Pro برخی از ویژگی‌های مشابه را از نسخه قبلی خود به عاریت گرفته است، از جمله دقت پیکسلی کامل، تأخیر کم، حساسیت به شیب، حساسیت فشار، جفت‌سازی و شارژ بی‌سیم، شناور کردن، و دو بار ضربه زدن برای تغییر ابزارها. جدیدترین لوازم جانبی دارای ویژگی فشردن است که می تواند زمانی که کاربر آن را فشار می دهد حس کند و به آن اجازه می دهد کارهایی مانند اضافه کردن اشکال، نمایش پالت های رنگی و موارد دیگر را انجام دهد.

Apple Pencil Pro به ژیروسکوپ جدید مجهز شده است. این بدان معنی است که چرخش جهت ابزار قلم و قلم مو، شکل قلم و کاغذ مانند را تغییر می دهد و به کاربران امکان کنترل دقیق ابزار را می دهد. همچنین یک ویژگی Hover وجود دارد که به کاربران امکان می دهد برای دقت بیشتر، پیش نمایشی از محل علامت گذاری قلم را مشاهده کنند. در نهایت، Pencil Pro یک مکانیسم لمسی سفارشی دریافت می کند که بسته به نحوه استفاده شما از قلم، بازخورد دقیقی را ارائه می دهد.

Apple Pencil Pro را نیز می توان به راحتی با شبکه Find My Apple پیدا کرد. این باید نگرانی از دست دادن لوازم جانبی را در صورت جابجایی از بین ببرد.

Pencil Pro 129 دلار قیمت دارد و برای پیش خرید در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا