فناوری و تکنولوژی

به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را تهدید می‌کند

خرید فالوور از سایت اینبو

مایکروسافت اعلام کرد که به روز رسانی های امنیتی آوریل می تواند VPN شما را خراب کند. به نظر می رسد بهترین کار در حال حاضر نادیده گرفتن این به روز رسانی تا اطلاع ثانوی است!

به گزارش سرگرمی روز، Bleeping Computer در ابتدا گزارش داد که این به روز رسانی ویندوز 10 و 11 و همچنین ویندوز سرور 2008 و جدیدتر را تحت تاثیر قرار می دهد. اما گزارش های کاربران در Reddit متفاوت است، به طوری که برخی از کاربران می گویند VPN های آنها پس از به روز رسانی هنوز کار می کند و برخی دیگر ادعا می کنند که اتصال آنها قطع شده است. به گفته مایکروسافت، این شرکت در حال کار بر روی رفع این مشکل است و به زودی آپدیت جدیدی را منتشر خواهد کرد.

تا زمانی که مایکروسافت آپدیت جدیدی ارائه ندهد، هنوز راه حل مناسبی وجود ندارد. با این حال، می‌توانید با حذف همه به‌روزرسانی‌های امنیتی، مشکل را حل کنید. ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت نیز به این موضوع واکنش نشان داد و گفت که از مایکروسافت می خواهد امنیت کاربران را در اولویت اول خود قرار دهد.

حداقل یکی از کاربران Reddit ادعا کرد که حذف نصب و نصب مجدد برنامه VPN مشکل را برای او برطرف کرده است، بنابراین ممکن است بخواهید قبل از انجام هر کار دیگری آن را نیز امتحان کنید.

اگر تصمیم گرفته اید به روز رسانی خود را حذف نصب کنید، مایکروسافت به شما کمک می کند. این شرکت در یادداشت های خود نوشت: برای حذف LCU پس از نصب بسته SSU و LCU، از طریق DISM/Remove-Package با نام بسته LCU اقدام کنید. لازم به ذکر است که با استفاده از این دستور می توانید نام بسته را پیدا کنید: DISM /online /get-packages.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا