فناوری و تکنولوژی

(تصاویر) با خرید این خودروی چینی ۳۰ سال بیشتر عمر می‌کنید!

خرید فالوور از سایت اینبو

هوانگ، بنیانگذار Skyworth Auto، در سخنرانی خود در نمایشگاه خودرو پکن، ادعا کرد که رانندگی با Skyworth عمر هر مالک را 30 سال افزایش می دهد، به این معنی که آنها می توانند تا 100 سال زندگی کنند!

به گزارش سرگرمی روز، به گفته این مرد از زمان رانندگی با خودروی برقی اسکای ورث، فشار خون، دیابت و مشکلات دیگر او درمان شده است! این اولین بار نیست که هوانگ چنین حرف هایی می زند. در کنفرانس فناوری خودرو Skyworth در سال 2023، او ادعاهای مشابهی را مطرح کرد و گفت که میانگین طول عمر یک کارآفرین 10 سال کمتر از حد معمول است، اما می توان آن را با کمک خودرو Skyworth به 30 سال افزایش داد! ادعای او این است که اتومبیل، در سطح سلولی، به گسترش مرزهای زندگی انسان کمک می کند.

(عکس) با خرید این ماشین چینی 30 سال بیشتر عمر می کنید!

البته، هیچ مدرکی پشت ادعای هوانگ وجود ندارد، اما Skyworth در وب سایت خود تبلیغ می کند که مدل EV 6 دارای فناوری فعال ارتقاء خواب است و ظاهراً می تواند با نظارت فعال بر کیفیت خواب و معیارهای سلامت به مردم کمک کند. هوانگ هر روز ظهر در ماشین می خوابد و ادعا می کند که بهتر از خوابیدن در دفتر است!

(عکس) با خرید این ماشین چینی 30 سال بیشتر عمر می کنید!

جالب است بدانید که Skywell ET 5 یکی از اولین خودروهای برقی است که در ایران تولید شده است! این خودرو توسط سرمایه گذاری مشترک گروه مپنا و صنایع خودروسازی کرمان به نام نوین ماهان یا نبکا تولید خواهد شد.

(عکس) با خرید این ماشین چینی 30 سال بیشتر عمر می کنید!

Skyworth یکی از بی‌شماری تولیدکنندگان ناشناخته خودروهای انرژی جدید در چین است. این شرکت که در ابتدا با نام Skywell New Energy Group شناخته می شد، در سال 2017 به عنوان مشارکت بین سازنده لوازم خانگی Skyworth و شرکت اتوبوس نانجینگ، معروف به Skywell، تأسیس شد. هوانگ هونگ‌شنگ، که با نام استفان وانگ نیز شناخته می‌شود، در سال 2012 رئیس اسکای‌ول شد و تا سال 2015 مالک 80 درصد شرکت بود. در آوریل 2021، بخش خودروهای انرژی جدید به Skyworth تغییر نام داد تا خود را از سازنده اتوبوس متمایز کند.

این شرکت تنها یک مدل EV 6 دارد که قبلا با نام ET 5 شناخته می شد. سال گذشته این خودرو در تست ایمنی تصادف C-NCAP موفق به کسب ستاره شد! فروش این خودرو در چین ضعیف است و در سال 2022 حدود 21900 دستگاه و در سال 2023 حدود 18600 دستگاه فروخته شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا