فناوری و تکنولوژی

(تصاویر) رونمایی از استراتژی آینده چری EXEED در نمایشگاه خودرو پکن

خرید فالوور از سایت اینبو

Shao Qin، مدیرعامل EXEED، در کنفرانس مطبوعاتی نمایشگاه خودرو پکن، تعهد مستمر این شرکت را برای تقویت رویکرد خود برای برآورده کردن نیازهای بازار فعلی ابراز کرد.

به گزارش سرگرمی روز، وی ضمن تشریح روند توسعه محصول EXEED از زمان آغاز به کار در نمایشگاه خودروی شانگهای تا جایگاه فعلی خود گفت: این برند که در سال 2021 در بازارهای خارج از چین ظاهر شد مدل TX، او به طور قابل توجهی از استراتژی های بازاریابی سنتی فاصله گرفته و بر برندسازی پیشرفته تمرکز کرده است. وی در ادامه گفت: ما EXEED را برای ساخت یک برند پیشرفته و پویا جدی می گیریم. در همین حال، ما با بسیاری از برندهای لوکس تعامل داریم، به ویژه در شکل دادن به تصویر برند رده بالا و تبلیغ گروه های مشتریان هدف.

وی پایگاه مشتریان EXEED را مشتریانی رده بالا در سراسر جهان توصیف کرد و گفت: تلاش های برندسازی این شرکت از طریق شرکت در رویدادهای بین المللی مانند نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو و همکاری در اروپای شرقی و خاورمیانه مشارکت چشمگیری را به همراه داشته است.

استراتژی آینده Chery EXEED در نمایشگاه خودرو پکن فاش شد

شائو کین با بیان اینکه EXEED همیشه بر برندسازی متمرکز است، گفت: ما سعی کرده ایم بیشتر در رویدادهای بزرگ شرکت کنیم تا تصویر برند با کیفیت بالا ایجاد کنیم و ارزش برند را افزایش دهیم. تکامل برند در رویکرد آن پس از فروش، ایجاد یک تجربه جذاب و ارائه حس احترام به مشتریان مشهود است. این استراتژی با تغییر صنعت گسترده تر به سمت خدمات مشتری محور و تجربیات شخصی حرکت کرده است.

شائو کین در توضیح جهت استراتژیک برندهای EXEED و EXLANTiX توضیح داد: استراتژی برند EXEED تمرکز بر موتورهای احتراق داخلی (ICE) و خودروهای الکتریکی هیبریدی (PHEV) است، در حالی که همتای آن EXLANTiX بر روی خودروهای الکتریکی با باتری (تمرکز بر BEVs) تمرکز دارد. ) و وسایل نقلیه الکتریکی با برد طولانی (REEVs). این رویکرد به آنها اجازه می دهد تا به تقاضاهای مختلف بازار و پیشرفت های فناوری پاسخ دهند.

EXEED همچنین با به نمایش گذاشتن مدل‌های آینده مانند RX-PHEV، EXLANTiX ES و E 08 MPV جدید، تعهد خود را برای موقعیت‌یابی در بازار رده بالا تایید کرد. این مدل ها منعکس کننده آرزوی شرکت برای یکپارچه سازی فناوری و طراحی پیشرفته و سوق دادن EXEED به سمت هدف خود برای تبدیل شدن به یک برند شناخته شده و قابل اعتماد در بازار جهانی خودرو است.

استراتژی آینده Chery EXEED در نمایشگاه خودرو پکن فاش شد

مدیرعامل EXEED تاکید کرد: ما معتقدیم که پشتکار و پیشروی تا انتها تنها راه رسیدن به موفقیت است. وی همچنین گفت: استراتژی EXEED شامل سرمایه گذاری قابل توجه در ارتقای خط تولید و بررسی فرصت های جدید در بازار NEV است.

در پایان این کنفرانس خبری، شائو چین در مورد اولین SUV الکتریکی این برند، EXLANTiX ET و عرضه آن در ووهو توضیح داد. این رویداد بر عزم EXEED برای رهبری بخش خودروهای انرژی جدید تأکید می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا