تعبیر خواب

تعبیر حجرالاسود در خواب چیست؟

خرید فالوور از سایت اینبو

تعبیر حجرالاسود در خواب چیست؟ در روایات متعددی از امام صادق و ابن سیرین تعبیر حجرالاسود در خواب آمده است و اگر می خواهید بدانید تعبیر این خواب برای خواب دیده چیست باید این تعبیر خواب از سایت سرگرمی روز را بخوانید. ما معتبرترین سایت تعبیر خواب در ایران هستیم. پس پیشنهاد می کنم برای فهمیدن تعبیر حجرالاسود در خواب در ادامه مطلب همراه ما باشید.

تعبیر دیدن حجرالاسود در خواب ، تعبیر خواب حجرالاسود ، حجر الاسود در خواب ابن سیرین ، دیدن دست زدن به حجرالاسود در خواب ، بیرون کشیدن حجرالاسود در خواب ، دیدن حجر الاسود در خواب بلعیده شده، دست دادن با حجرالاسود در خواب، دیدن حجرالاسود در خواب برای زن مجرد، تعبیر خواب حجرالاسود برای زن باردار.

بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین و صلوات و سلام بر خاتم الانبیاء و رسولان و حجرالاسود یکی از سنگهای بهشت ​​است و آغاز طواف و محل حضور آن در اماکن مقدسه.

هر کس در خواب ببیند که حجر الاسود را لمس کرده است، بیانگر پیروی از سنت است.

و اما کسی که آن را کنده و در خواب بگذارد، نشانگر خلاقیت او برای بدعتی است که مختص اوست نه مسلمانان.

و اما کسى که در خواب حجر الاسود را فرو برد، منظور بیننده است که مردم را در دین خود گمراه کرده است.

و هر كه در خواب خود را در حال مصافحه با حجرالاسود بيند، بيانگر حج است.

و مردی دید که حجرالاسود را بیرون کشیده و برای خود جدا کرده است، پس ابن سیرین گفت: این مردی است که بدعت خود را در دین خود بدون گروه مسلمانان جدا کرده است و او چنین بود. ”

مردی نزد ابن سیرین آمد و گفت: دیدم مردم حجر الاسود را گم کرده اند و در جستجوی آن هستند و آن را یافتم و در جای خود قرار دادم و به او گفت: مایه تاسف است. آنچه دیدی آیا فکر می کنی همه مردم در گمراهی هستند و تو در راه راستی؟

و خداوند تبارک و تعالی داناتر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا