تعبیر خواب

تعبیر خواب در مورد عرق در خواب نی نی سایت

خرید فالوور از سایت اینبو

اگر به دنبال دقیق ترین تعبیر خواب در مورد عرق در خواب از دیدگاه معبرین معتبر تاریخ هستید در این مطلب از سایت سرگرمی روز همراه ما باشید. امیدواریم این تعبیر خواب برای بیننده خواب خیر و سلامتی باشد.

معنی عرق بدن برای زن مجرد، برای زن، برای زن باردار، برای زن مطلقه، اگر عرق از زیر بغل و صورت و بوی بد عرق می آید و توسط ابن سیرین.

هر که در خواب عرق ببیند، دلالت بر زیان دنیا دارد و هر که در خواب ببیند عرق را بیرون کرده حاجتش برآورده می شود و شر عرق بغل به حاکم نشان می دهد که از راه زشت و رانتی به دست آورده است. مردم ریاکاری را نشان می دهد.

هر که عرق دیگری را ببیند، پول بر او اثر می گذارد
و هر که ببیند عرق از او بیرون می‌آید، یعنی هلاک می‌شود
و گفته شد خواب عرق آنچه خورده می شود بیانگر مال حلال است و آنچه نخورده حرام است.
هر که ببیند حیوانی عرق می کند، بر دو چهره دلالت می کند: خستگی و سختی، پول و سود.
می گویند بوی خوش عرق و بوی بد عرق اشکالی ندارد.
و هر که ببیند رگ ضعیفی دارد شفا می یابد و می میرد. بقیه سخنرانی های این نژاد به مناسبت آن در مکان های مختلف ارائه می شود.

در مورد عرق، دلیل زیانباری در این دنیاست.
و آن که بیند: عرق کند حاجتش را برآورده می کند، ولی بوی بد عرق از بغل، نشانه زنای رعیت و والی است که ستایش را به زشتی ضایع می کند.
و هر که دید: عرقش جاری شد، با از دست دادن پول، ضرر کرد، مخصوصاً اگر به زمین بیفتد.
و هر که بیند: از عرقش، اما لباسش، پس به اندازه خانواده اش پس انداز می کند.

و هر کس ببیند که عرقش مزه و بوی خوش دارد، این پول جایز است و اگر خلاف آن باشد، بیانش خلاف است.
و هر كه ببيند: عرق است، يعنى حاجت خود را برآورده است و اگر مريض باشد عنايت مى شود، و گفته شد كه عرق نشانه حيا و خستگى است.

اگر به بیمار امیدوار باشد خواب نیکو می دهد وگرنه عرق مرگ است و عرق دلیل بر زیان دنیاست. و هر که عرق مورد نیازش را ببیند آن را رد می کند و عرق بغل بیمار نفاق را نشان می دهد و عرق آن پول است پس هر که عرق بدنش را صاف کند پول از او بیرون می آید و از خستگی عرق می کند. کسانی باشید که آن را می بینند.

نژادی که در خواب است از اهل خانه است و زیبایی نژاد به زیبایی و فساد آن فساد آن است.
هر که در خواب ببیند که سهواً کبریت را خراب کند، مرگ یکی از نزدیکان او مانند نژاد است و چه بسا اگر خودش خواب را در تعبیرش نشان دهد، خودش از دست عزیزانش بمیرد. مصیبت یا بلا از هم جدا می شود و اگر بدون این تعبیر کراهت داشته باشد، این جدایی بین او و آنها بدون مرگ است.
رگهای بنی آدم طایفه اوست و اگر نباشد با مرگ یا تبعید برخی از خویشاوندان خود را جدا می کند. [ص 82] مثل درختی که صاحب باغ ساقه هایش را دارد. اگر چیزی از آن بریده شود یا خورده شود از نهرهای باغش می آید و اگر رگها در خواب دیده شود چیزی نمی پوشاند که نشان از محال است. آبیاری گیاهان یا درختان و املاک خود.

* – (و کسى که دید) رگهاى دستش خون روان شد، پس اگر ثروتمند بود، مالش به اوج خون مى رفت و اگر فقیر بود، مال او را سود مى رساند.

* عرقی که در خواب مریض را امیدوار می کند، اگر امید داشته باشد، وگرنه عرق مرگ است و انسان سالم خدمت یا پیشه ای دارد که برای آن تلاش می کند و عرق حجت است. مضر بودن جهان

* – (و هر که دید) که عرق لازم را رد کند و بوی تعفن عرق زیر بغل، حکایت از اپیدمی برای کلیسا و والی دارد که بر پول در قبح مدح و نیز تاجر و معامله تأثیر می گذارد. . مولد پول و مسابقه.

تعبیر خواب در مورد عرق – یوتیوب

امیدواریم از تعبیر خواب در مورد عرق در خواب نی نی سایت در سایت 1403 استفاده کافی را برده باشید. هرگونه سوالی در مورد این تعبیر خواب دارید حتما در قسمت کامنت ها از ما بپرسید تا پاسخ تان را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا