ترفند و آموزش

کد فعال سازی 14 گیگ اینترنت رایگان همراه اول ۱۴۰۳ جدید

خرید فالوور از سایت اینبو

کد فعال سازی 14 گیگ اینترنت رایگان همراه اول را در این مطلب از سایت سرگرمی روز برای شما آماده کرده ایم. امیدواریم از این فرصت استفاده کنید و بتوانید اینترنت رایگان همراه اول با حجم 14 گیگ دریافت کنید.

 

کد فعال سازی 14 گیگ اینترنت رایگان همراه اول

افرادی که کد فعال‌ سازی 14 گیگ اینترنت رایگان همراه اول می خواهند می توانند بسته دهه فجر را فعال کنند. همراه اول به مناسبت دهه فجر هر ساله یک بسته اینترنتی رایگان را 14 گیگی را فعال می‌کند و مشتریان از ۱۲ تا ۲۲ بهمن می‌توانند‌از این بسته استفاده کنند. این بسته‌ها به صورت شانسی و از طریق نرم‌افزار ایرانسل من فعال سازی خواهد شد.

البته یک طرح دیگر تشویقی ۵ دقیقه مکالمه ایرانسل و ۵۰ دقیقه بعدی رایگان هم وجود دارد که امکان فعال سازی آن وجود دارد.

 

روش جدید فعال سازی 14 گیگ اینترنت رایگان همراه اول

برای دریافت اینترنت ۲ گیگابایت رایگان یک‌روزه در روز تولدتان کد دستوری #۴۱۲۱*۱۰* را شماره‌گیری کنید. اگر هم تمایل داشتید از ۲۴ ساعت مکالمه رایگان برخوردار شوید کد #۴۱۱*۱۰* و در صورتی که تمایل به استفاده از ۱۲۰ امتیاز باشگاه فیروزه‌ای دارید کد #۴۱۳*۱۰* را شماره‌گیری کنید.

فقط توجه کنید که اگر بدهی معوقه دارید یا به صورت یک طرفه یا دو طرفه قطع شده‌اید امکان استفاده از این هدیه را ندارید.

اگر هنوز سیم‌کارت دائمی همراه اول ندارید و بین ۱۸ تا ۳۰ ساله هستید با دریافت سیم‌کارت دائمی جوانان همراه اول هم می‌توانید بسته‌های اینترنت رایگان داشته باشید.

به صورت خودکار پس از فعال‌سازی سیم‌کارت، ۱۰ گیگابایت اینترنت به مدت ۳۰ روز برایتان فعال می‌شود. همچنین ۱۰ گیگابایت اینترنت به مدت ۴ ماه هم از ماه دوم برایتان فعال می‌شود. استفاده از ۲۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه و ۲۰ دقیقه مکالمه خارج شبکه هم برایتان امکان‌پذیر است.

همچنین کسانی که سیم‌کارت اعتباری همراه اول دارند می‌توانند با تبدیل زدن آن به سیم‌کارت دائمی بسته‌ی خوش‌آمد بگیرند. بسته‌ی خوش‌آمد سیم‌کارت دائمی یک بسته‌ی اینترنت ۳۰ گیگابایتی است که می‌توانید به مدت یک ماه از زمان فعال‌سازی از آن استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا