تعبیر خواب

تعبیر دیدن آتش در خواب و رابطه آن با به دست آوردن مال زیاد

خرید فالوور از سایت اینبو

تعبیر دیدن آتش در خواب این است که آتش عذاب پروردگار جهانیان برای کافران است و او این وعده را داده است و عده ای اگر ظلم دنیوی انجام دهند عده ای را به آتش مجازات می کنند. و لذا خداوند از تنبیه دیگران با آن با آتش نهی می‌کند، زیرا این مجازات خداوند برای نافرمانان و گناهکاران است و از این رو همه از آن می‌ترسند، حتی اگر در زندگی مصارف زیادی داشته باشد، از جمله پختن غذا و صنایع بسیار. با وجود این استفاده روزانه در پخت غذا و نوشیدنی های گرم و مصارف دیگر ستون فقرات زندگی است، اگر آب اکسیر حیات است، آتش بدون آن ارزشی برای زندگی ندارد، پس خداوند آتش را جزای مفسدان و ستمگران قرار داده است. از این پس به عنوان تنبیه والدین برای فرزندان در صورت ارتکاب عمل خطرناک نیز استفاده می شود، این در واقعیت است، دیدن آتش در خواب تعابیر مختلفی دارد.

تعبیر خواب آتش به روایت ابن سیرین

ابن سیرین می گوید آتش در خواب تعابیر مختلفی دارد.

هر که در خواب ببیند در خانه اش آتش می سوزد، معنایش این است که مال بسیار و مقام بلندی در کارش خواهد داشت.

هر کس در خواب ببیند خانه دیگری را آتش می زنند به معنای از دست دادن عزیزی است.

هر کس در خواب ببیند که آتشی در آمده است، ولی او را زخمی نکرده است، دلالت بر آن دارد که از طریق ارث مالی زیادی به او خواهد رسید. هر که خواب ببیند از خانه اش دود بیرون می آید، یعنی امسال حج می کند و هر که در خواب ببیند در مقابل آتش سجده می کند، یعنی در انجام فرائض و عبادت کوتاهی کرده است. مخصوصاً وجوب نماز در صورت اطفاء آتش بیانگر منفی بافی شدید در زندگی و اکراه است. هر کس در خواب ببیند آتش از آستانه خانه اش بیرون می آید و دودی در آن نیست، به این معناست که به زودی بیت الله الحرام را زیارت می کند.

تعبیر خواب آتش برای زن متاهل

اگر زن شوهردار خواب ببیند آتشی شعله ور است، اما بدون شعله و درخشش، به زودی حامله می شود، اما اگر آتش بسوزد و درخشندگی زیادی داشته باشد، بیانگر آن است که اختلافات زناشویی بین او شعله ور می شود و اگر شوهر برای آزارش آتش می بیند، این نشان می دهد که در زندگی اش با مشکلات زیادی روبرو بوده است و نشان می دهد که در معرض حرف های بد اطرافیان قرار گرفته است.

اما اگر در خواب ببیند که به جهنم می رود، معنایش این است که در زندگی خود مرتکب گناهان و گناهان زیادی می شود.

دیدن آتش روشن و شدید در خواب زن شوهردار، بیانگر رزق و روزی فراوان شوهرش است و مژده است برای او که خداوند به شوهرش کار و معاش عنایت می کند که شامل او و همه اعضای خانواده می شود.

اگر ببیند که از آتش می ترسد و می خواهد از آتش بگریزد و توانست این کار را انجام دهد، یعنى به دلیل اختلافاتى که داشتند، قصد جدایی از شوهرش را داشته است، ولى توانسته است آنها را حل کند.

اگر در خانه آتش ببیند، یعنی جدایی و طلاق بین او و شوهرش.

اگر در آشپزخانه آتش می بیند، نشان دهنده گرانی و منابع محدودی است که در اختیار دارد.

اگر ببیند که در خانه آتش است، اما قسمت کوچکی از خانه را فرا گرفته است، یعنی در خانه مشکلاتی است، اما اگر ببیند موفق شده است، از شر آن خلاص می شود. برای خاموش کردن آتش نشان می دهد که مشکلات را حل می کند و از درد و مشکلات خلاص می شود.

تعبیر خواب آتش سوزی در خواب زن تنها

اگر زن مجردی در خواب خود آتش ببیند خواب ستودنی است زیرا بیانگر این است که در آینده نزدیک ازدواج خواهد کرد، مخصوصاً اگر ببیند که آتش لباس او را پوشانده است بدون این که قسمتی از بدنش بسوزد یا باعث شود. هر گونه آسیب یا جراحت.

اما اگر خواب ببیند خانه اش در آتش است، بیانگر آن است که روز عروسی او نزدیک است.

اگر آتش روشن و قوی باشد، نشان دهنده این است که او پس از یک داستان عاشقانه قوی ازدواج خواهد کرد.

اگر آتش او و لباس هایش را پوشانده باشد نشان می دهد که این دختر می تواند به آرزوهای زیادی در زندگی خود دست یابد.

دیدن خانه او در آتش نشان به معنای تغییرات مثبت بسیاری در زندگی اوست و نشان دهنده شروع زندگی جدید بدون مشکل است.

تعبیر رؤیت نیز بسته به شکل آتش متفاوت است، اگر شکل آن ترسناک نباشد و محل را روشن کند، دلیل بر شادی و سرور است که به او می رسد، اما اگر آتش باشد. ظاهری هولناک دارد و باعث خرابی خانه یا وقوع بلاها می شود، پس دلیل بر بلاها و گرفتاری هایی است که به او می رسد.

اگر در خواب آتش شدیدی دید و موفق شد از آن فرار کند، دلیلی بر این است که در زندگی با مشکل بزرگی روبرو خواهد شد، اما در آینده نزدیک از شر آن خلاص خواهد شد.

با این حال، اگر آتش تقریباً او را بسوزاند، اما او به طرز ماهرانه ای از آن فرار کرد، این نشان می دهد که او توانایی ها و مهارت های زیادی دارد که به او اجازه می دهد حتی در سخت ترین موقعیت ها نیز با آن کنار بیاید.

اگر ببیند که آتش بیرون از خانه اش است و به سوی او می آید، نشانگر طرد جوانی است که او را دوست دارد و به او پیشنهاد ازدواج می دهد، ولی او را دوست ندارد.

تعبیر خواب آتش در خواب زن باردار

اگر زن حامله در خواب آتش ببیند، بیانگر آن است که دختری به دنیا می آورد. اما اگر در خانه آتش ببیند، به هر چیزی که می خواهد می رسد و این نشان می دهد که تعبیر بسیار خوبی از دیدن آتش در خواب به او می رسد.

اگر لباس هایش را در آتش دید اما نتوانست آنها را خاموش کند، به این معنی است که در زندگی خود در معرض مشکلات زیادی قرار می گیرد و نشان دهنده از دست دادن سنگین بسیاری از چیزهای مهم در زندگی او است.

ابن سیرین تأکید می کند که خاموش کردن آتش نشان دهنده راه حل مشکلاتی است که در زندگی کنونی با آن دست و پنجه نرم می کند و اگر آتش قوی باشد و از هر طرف او را احاطه کند، نشان دهنده سختی رهایی از بلاهایی است که به آن دچار شده است. و خدا داناتر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا