تعبیر خواب

تعبیر دیدن ماهی در خواب و رابطه آن با خیر فراوان و دوقلوزایی

خرید فالوور از سایت اینبو

ماهی یکی از غذاهای مورد علاقه بسیاری از مردم است و فواید شگفت انگیزی برای سلامتی دارد و این درست است و بسیاری از افراد معتقدند دیدن ماهی در خواب به معنای امرار معاش است و وقتی خواب خوردن یا خوردن ماهی را در سر می پرورانند خرید آن نشان می دهد که اجداد ماهی را در تمام رنگ ها و شکل هایش به عنوان غذایی که باید تامین شود تعبیر کرده اند.

اما با مطالعه تعابیر دانشمندان تعبیر خواب، مشخص شد که آنچه برخی تعبیر می کنند کاملاً بر خلاف تعبیر دانشمندان تعبیر خواب است، اما در مورد دیدن ماهی در خواب تعابیر بسیار متفاوتی وجود دارد.

تعبیر دیدن ماهی در خواب به روایت ابن سیرین

ابن سیرین گوید: هر که در خواب ماهی ببیند و تعداد آنها را بداند، نمایانگر زنان است و اگر نتواند ماهی نشان دهنده مال و نیکی است.

هر که در خواب ببیند که در ته آب یا رودخانه یا برکه به ماهی بزرگی نگاه می کند و هر چقدر می خواهد صید کند و بخورد، به معنای ثروت و گنج و فراوانی است.

تعبیر دیدن ماهی در خواب

اگر انسان خود را در حال ماهیگیری در دریاچه ابری ببیند، این دید بی فایده است و هیچ خیری در آن نیست.

اگر در خواب ببیند که فقط ماهی درشت صید می کند، نمایانگر خیر و سود است، اما هر کس ببیند که ماهی کوچک صید می کند، بیانگر ضرر و زیان است.

اگر خود را در حال ماهیگیری بدون فلس ببیند، یعنی فریب در گرفتن مال مردم و نیرنگ در آن، و نیز دلالت بر فریب یا پیچیده شدن کار یا آسان ساختن آن دارد.

اگر مردی در خواب ببیند که ماهی قهوه ای می گیرد و در واقع بیننده خواب می خواهد علاقه خاصی را با شخص دیگری به اشتراک بگذارد، این نشان دهنده آشتی بین شرکا است.

اگر خواب ببیند به ته آب می نگرد و ماهی مرده می بیند، بیانگر آن است که بیننده به خواسته خود نمی رسد یا آرزویش برآورده نمی شود.

اگر خواب ببیند ماهی بر بالین اوست یا در جایی که می خوابد، بیانگر آن است که اگر صیاد باشد مریض می شود و هر که در آب ابری ماهی بگیرد، چنین می کند.

اگر ببیند که در آب پاک و زلال صید می کند، برای او و فرزندش خیر و برکت است، ولی اگر در آب شور صید کند، برعکس است.

هرکس در خواب ببیند ماهی شور می خورد به معنای خستگی و استرس است و برعکس گفته شد.

اگر مردی در خواب ببیند که فقط چهار ماه در پیش دارد، با چهار زن ازدواج می کند.

هر كه بيش از چهار قمر ببيند، نشان پول و غنائم است.

هر کس در حال ماهیگیری در دریا در بستر خود ماهی ببیند خواب بیننده غرق می شود. هر که ماهی سرخ شده ببیند، یعنی دعایش مستجاب می شود و خدا داناتر است.

هر که ببیند در بازار است و ماهی زیادی در مقابلش است و ماهی می خرد، یعنی غلام می خرد و اگر ماهی در جایی خارج از بازار یا مجهول است. ماهی می خرد، بعد ازدواج می کند.

اگر ببیند که ماهی گندیده و بدبو می خورد و غذای خوب و ماهی تازه باقی می گذارد، یعنی بیننده خواب با زن حرام ازدواج می کند و عقد حلال را ترک می کند.

هر که ببیند ماهی یا نهنگی می‌خواهد و به آن نمی‌رسد، نشان می‌دهد که به کسی بدهی می‌دهد و آن شخص از مال و حقوق خود چشم‌پوشی می‌کند.

اگر کسی در خواب ببیند که به برکه یا دریا می نگرد و در آنجا نهنگ بزرگی را بیابد که دهانش را به سوی او باز کرده است، بیانگر آن است که بیننده خواب به زندان می رود.

هر که ببیند ماهی را باز می کند و یک یا دو مروارید از آن بیرون می آورد، نشان می دهد که از طریق همسرش کسب درآمد می کند یا از او پسر یا دوقلو خواهد داشت و در آنها مهربانی و نیکی است.

اگر در خواب ببیند ماهی از دهانش بیرون می‌آید، بیانگر آن است که از زنی به زبانی غیرقابل تصور سخن می‌گوید و در شعور به او بی انصافی می‌کند.

هر کس در خواب ببیند از خشکی یا خشکی ماهی می گیرد، نشانه فسق و کفر است.

تعبیر دیدن ماهی در خواب النبلسی

نابلسی گفت: اگر عدد معلوم باشد زن است و اگر عدد معلوم نباشد پول و غنائم است.

و دیدن نهنگ در خواب وزیر پادشاه است، دریا پادشاه است و ماهی ها سربازان پادشاه هستند. اگر ماهی زنده و لطیف باشد نشان دهنده کنیز باکره است.

هر که ببیند ماهی بزرگی می گیرد، نشانه سود و نیکی است.

دیدن ماهی با پوست نرم خبر خوبی برای کسانی است که می خواهند تقلب کنند.

هر کس در خواب ماهی قهوه ای ببیند نشانه خوبی برای کسی است که می خواهد ازدواج کند.

دیدن ماهی مرده در دریا نشانه بدی است و نشان دهنده امیدی محقق نشده است.

هر که ماهی را در رختخواب خود ببیند، برای کسی که در دریا راه می‌رود یا بیمار است، فال بد است.

هر کس ببیند در آب کدر ماهی صید کرده است، بسیار نگران است.

هر که ماهی زنده ببیند تاج بر سر می گذارد و اگر ماهی شور بخورد فقیر می شود. چهار، سپس آنها غارت و پول هستند.

هر که ماهی ببیند از صیاد ماهی بخرد یا کنیز بخرد یا با زنی ازدواج کند هر چند ماهی از دریای شیرین به دریای شور و ماهی شور به سوی شیرینی حرکت کند. یکی نفاق می کند و ماهی های کوچک و بزرگ به شادی ها و غم ها علاقه نشان می دهند و اگر ماهی کبابی از آسمان بر او بیفتد مژده است که دعا را مستجاب کند و بر دشمنان خود پیروز شود و مقام خود را بالا ببرد، ماهی در که بالغ و طفل باشد اشکال ندارد و رزق و روزی می دهد و هر که از ماهی چیزی بگیرد از مال پادشاه می گیرد. سربازان و اگر ماهی بزرگی صید شود مجرم و جنایتکار هلاک می شوند.

تعبیر خوردن ماهی در خواب ابن شاهین

ابن شاهین گوید: ماهی بزرگ در خواب طعمه است و ماهی کوچک غم است، اگر ماهی بزرگ و کوچک به هم برسند، معنای پول است و هر که ماهی تازه صید ببیند، مال است. راه حل: می گفتند هر که نهنگی را بگیرد و بخورد چشمش را پیدا می کند و کلماتی را که دوست دارد می شنود. هر کس ماهی را ببیند که صید کرده و از خوردن آن با مردم برای فروش آن بدش می آید، با زن و شوهرش اختلاف پیدا می کند. گفته اند که دیدن ماهی تازه یعنی زن.

هر کس در خواب ببیند که نهنگی را کباب می کند، برای ختنه یا زایمان پول خرج می کند.

هر که ببیند ماهی گندیده صید کرده و خورده و از غذا چیز خوبی باقی مانده است، حرام می کند و حلال را ترک می کند. هر کس جلوی خود ماهی ببیند و بخورد به این معنی است که با کسی شریک می شود، پس مواظب همسرتان باشید.

هر کس در خواب نهنگی را در مخزن یا حوض ببیند و در آن غلت بزند، دلالت بر این دارد که با او بدرفتاری شده و جز با سختی کار نجات نخواهد یافت. هر کس نهنگی را با دهان باز ببیند، نشان می دهد که او به زندان خواهد رفت.

هر که دو نهنگ را در بشقاب یا ظرف ببیند به معنای دو مرد در امری است، پس بیننده خواب را باید صاحب آن ظرف دانست.

هر که ببیند در شکم ماهی مرواریدی بیابد، دلالت بر این دارد که از همسرش صاحب فرزند می شود و هر که ببیند شکم ماهی شکافته و حلقه ای از آن بیرون می آید، دلالت بر شهرت و قدرت دارد.

هر که در خواب ببیند ماهی از دهانش بیرون می آید دختری نزد او می آید و می گویند اگر از مجرای ادرار بیرون بیاید دختر است ولی اگر از دهان بیرون بیاید نمی تواند. گفتار و اگر از مقعد او خارج شود خیری در آن نیست.

دیدن ماهی در مکان های گرم نشان دهنده ناراحتی و سختی است و در مکان های سرد تعبیر معکوس دارد.

هر کس ماهی دیگری در شکمش ببیند با زنی ازدواج می کند و اگر دو ماهی در شکمش بیابد با دو زن ازدواج می کند.

ديدن چربي از ماهي شور كباب شده حاكي از سفر در جستجوي علم و يا ارتباط با افراد مسن است، مخصوصاً براي شخصي كه آن را خورده است، اگر ماهي نمك كباب نشده باشد، بيانگر آن است كه بيننده خواب عادل نيست و مجازات مي شود. . گفتند ماهی خوردن ستودنی نیست چون استخوانهایش از گوشت بزرگتر است.

هر که ببیند ماهی بزرگی گرفته و ماهی بزرگتر نبیند با زن ثروتمند اهل خانواده ازدواج می کند. می گویند رویت ماهی تازه و پخته حکایت از تجلی برهان دارد.

تعبیر دیدن ماهی در خواب زن متاهل

اگر زن شوهردار در خواب ببیند ماهی از مهبلش بیرون می آید، نشانه تولد دختر است و اگر ببیند که از دهانش بیرون می آید، بیانگر اضطراب و اندوه اوست.

اگر زنی در خواب ببیند که از دریا ماهی صید کرده است، بیانگر آن است که از آن برکت می یابد.

هر که ببیند ماهی می فروشد، یعنی خود و خانواده اش سود می برند.

هر که ببیند ماهی از چاه بیرون می آید، نشان می دهد که با فریب از مردم عادی پول می گیرد.

هر که ببیند ماهی دریا با او صحبت می کند، نشان می دهد که راز پادشاه فاش می شود.

تعبیر خوردن ماهی در خواب به روایت ابن سیرین

کسى که در خواب ببیند ماهی مى خورد، اگر تازه و فراوان باشد، براى کسى که به او ضرر رسانده، پول و غنایم مى‏گوید، و ماهی کوچک نشان دهنده غم و اندوه کسى است که مثلاً بچه ها را آزار داده است.

هر کس یک یا دو ماهی تازه صید را ببیند که زن یا دو زن را می زند و اگر در شکم ماهی مرواریدی باشد از آن ماهی پسری خواهد داشت و اگر در شکم ماهی چاق باشد. از آن مال و نیکی به دست می‌آورد و هر که ماهی شور می‌خورد نگران شوری آن است و برای جوانش فایده‌ای ندارد، شاید اگر نمک ببیند در فطرت انسان باشد. ماهی در خواب به معنای ثروت و چیزهای خوب است.

کسی که خواب ببیند ماهی از دهانش بیرون می آید، محال است با زن صحبت کند.

تعبیر دیدن ماهی در خواب به روایت النبلسی

نابلسی گوید: هر که در خواب ببیند که ماهی می خورد، روزی خوب و فوری و حلال است خوردن آن و ممکن است دلالت بر سود دریا یا سلطان داشته باشد و هر که ببیند می بیند. در دیگ گل آلود ماهی می گیرد، اما اگر ببیند که خیری در آن نیست، اگر ببیند که در آب ماهیگیری می کند، سخنانی می شنود که او را خوشحال می کند.

تعبیر دیدن ماهی بزرگ و کوچک در خواب

هر که ماهی درشت صید کند، نشانه سود و نیکی است و هر که ماهی کوچک بگیرد، نشانه زیان و نفع است. ماهی نرم نشانه خوبی است برای کسی که می خواهد تقلب کند تا کارش از بین برود و با تقلب پول مردم را بگیرد و پیچیدگی و کندی کار دیگران را نشان دهد و کندی و تنبلی کار را نشان دهد. . ماهی قهوه ای نشانه خوبی برای کسی است که می خواهد با دیگران به اشتراک بگذارد. ماهی بدون فلس و هر چیزی دراز نشان دهنده اعمال بیهوده و خستگی و امید به چیزی است که پایان نمی یابد زیرا از بین می رود. ماهی در چشم یک نشانه ساده خوب است.

تعبیر دیدن ماهی مرده و زنده در خواب

هر کس در خواب ماهی مرده ای را در دریا ببیند، نشانه بدی است و به ویژه دلالت بر امیدی برآورده نشده دارد. این دلیل منفعت است و هر که ماهی را در بسترش ببیند، برای کسی که در دریا راه می‌رود، دلیل بد است و برای کسی که مریض است، راه رفتن در دریا سخت و دردناک است. درد با خیس شدن بدتر می شود.

هر که ببیند در آب کدر ماهی صید کرده است بسیار نگران می شود و هر که ببیند ماهی زنده می خورد به ملکوت می رسد و اگر ببیند در آب زلال ماهی صید می کند روزی می یابد. اگر پسری از او متولد شود خوشحال می شود و هر که او را در حال ماهیگیری از آب زلال ببیند روزی می یابد و اگر پسری از او متولد شود خوشحال می شود و هر که او را ببیند ماهی از آب زلال می خورد روزی می یابد. و اگر پسری به دنیا آورد خوشحال می شود و هر که ببیند ماهی از آب زلال می خورد روزی می گیرد و اگر پسری از او متولد شود خوشحال می شود.

تعبیر دیدن مروارید در شکم ماهی

هر کس در خواب ببیند که یک مروارید یا دو مروارید یا بیشتر در شکم ماهی گذاشته است، از زن یا پسر خردسال یا دو فرزند ذکور یا بیشتر پول می گیرد. به اندازه یک مروارید اگر انگشتری به شکمش اصابت کند، مال بیننده خواب است و آبرو باز می گردد و خدا داناتر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا