تعبیر خواب

تعبیر ماهیگیری در خواب نی نی سایت

خرید فالوور از سایت اینبو

اگر به دنبال دقیق ترین تعبیر ماهیگیری در خواب از دیدگاه معبرین معتبر تاریخ هستید در این مطلب از سایت سرگرمی روز همراه ما باشید. امیدواریم این تعبیر خواب برای بیننده خواب خیر و سلامتی باشد.

احتمال صید مجرد، زن شوهردار، زن باردار، زن مطلقه، چه با قلاب در تور، چه ماهی بزرگ، چه ماهی کوچک ابن سیرین، برای امام صادق علیه السلام. النبلسی و غیره

  1. ماهیگیری یعنی کسب درآمد و بهبود وضعیت مالی
  2. وقتی او را در حال گرفتن ماهی می بینید، جنبه های زیادی در آن وجود دارد. هر کس ماهی بزرگی بگیرد در این دنیا موفق خواهد شد و پیروز می شود یا به آنچه می خواهد می رسد.
  3. همین طور هر که ماهی تازه از گوشتش صید کند، زندگی اش آسان است، روزی حلال می گیرد و مال می گیرد.
  4. و اگر شکار وسیع و ملایم باشد، ایمنی آن در فریب و ریا اطرافیان است.
  5. کسي که پيشنهاد ازدواج با مرد جوان مجرد، زن متأهل يا دختر مجرد مي دهد و مي بيند که او گناه مي کند، آن وقت به خواسته اش در زندگي مي رسد.
  6. ماهیگیری خوب و مفید است، اما یک ماهیگیری بسیار کوچک ممکن است نشان دهنده بیماری یا تعویق کالا برای مدتی باشد.
  7. و اما صيد ماهي‌هاي بزرگ و كوچك با هم يا ديدن آنها در يك مكان، به معناي آميختن شادي و غم براي بيننده است، همان‌طور كه ​​طبيعت زندگي است.
  8. و اگر بزرگتر بیشتر باشد شادی بیشتر و اگر کمتر باشد غم و اندوه بیشتر خواهد شد.
  9. و هر که ماهی مرده صید کند، این نشان دهنده نزدیکی او به موضوعی است که به آن نمی رسد، زیرا اصل صید ماهی این است که از آب زنده بیرون می آید، ولی بیننده به اندازه او ماهی نمی گیرد. او از دست دادن یکی از عزیزانش ناراحت است.
  10. کسي که با دست يا هر وسيله ديگري از دريا يا آب ماهي بگيرد و بگيرد تا مستقيماً بخورد، در ظاهر خوب و منفعت سرعت مي‌گيرد.
  11. کسى که ماهی را در آب شور صید کند و سپس به آب شیرین منتقل کند، نشانگر ریاى نزدیکان یا شناخته شده اوست.
  12. هر کس پس از صید آب شور ماهی آب شیرین و شیرین حمل کند، نماینده یکی از نزدیکان خود مانند همسر یا یکی از اقوام خود است.
  13. و هر کس ماهی را پس از صید در آب برگرداند، گناهی را ترک کرده و آن را ترک کند، یا خیری را که به آن رسیده و متوجه آن نیست، بپذیرد.
  14. هر کس ماهی را در آب آلوده صید کند، صرف نظر از جثه ماهی یا صید نکردن آن، نشانه غم یا بدبختی است که به اندازه آب برای او اتفاق می افتد.
  15. و هر کس آن را از آب زلال به دست آورد، دلالت بر نیت خیرخواهانه و به دست آوردن بهترین حلال دارد، یا حاکی از سود فراوانی است که نصیبش می شود، یا اینکه روزانه مال و تجارت فراوانی خواهد داشت.
  16. و اگر پسری داشت از او خوشحال می شد و پسرش را با او گرامی می داشت و ماهیگیری در آب بسیار شور ممکن است تهمت یا خشم حاکم یا صاحب نفوذ و صاحب اختیار یا مدتی حبس باشد. از آنجا که
  17. و هر کس ماهی صید کند در شکمش هر چقدر که بخواهد مروارید بیابد، خواه یک مروارید در شکم ماهی، یا چند و یا بیش از یک مروارید در شکم ماهی، برای ماهی که مرواریدی نشان می دهد. همسرش یا زنی هست که قرار است با او ازدواج کند.
  18. مروارید نشان می دهد که از او چیز خوبی می گیرد و پسری به دنیا می آورد و اگر بیشتر از یک مروارید باشد به تعداد فرزندان او خواهد بود. اما کسی که در شکم شکار خود چاق و چاق می یابد، پولی است که زن یا همسرش به او می دهد.
  19. شيخ بن سيرين ماهيگيري در خواب را نشانه موفقيت در زندگي و به ويژه امرار معاش مي داند و در كتاب معروف خود (كتاب الكلام في تعبير خوابهاي مذكور) ذكر كرده است كه شخصي كه در خواب مي بيند گويي. او برای ماهیگیری به دریا می رفت. او کسی است که برای کسب درآمد زیاد به بازار می رود.
  20. اگر ماهی بزرگ یا نهنگ باشد نشان دهنده پول جدید یا ملک است، اما اگر ماهی کوچک باشد از درهم و پول می گذرد.

ماهیگیری در خواب با قلاب بیانگر نامزدی مرد جوان مجرد است و همچنین گفته اند که جوان فرصت ارزشمندی در زندگی خواهد داشت، همچنان که قلاب ماهیگیری در خواب بیانگر زنی صبور است و او همچنین گفته می شود که نشان دهنده طول عمر و سلامتی است.

این خواب یکی از تعبیر خوابیی است که از دو طرف تعبیر می شود، یکی خوب و دیگری نشان دهنده مشکل بد.
اگر بیننده خواب ببیند که در تورهایش ماهی های زیادی وجود دارد، نشان دهنده تعداد زیادی از پیروان یا پیروان او است. این ممکن است نشان دهنده این باشد که او فردی موفق است، چه با اقتدار یا پول.
اما اگر در خواب ببیند که تورها یا تورهایی که برای شکار آماده شده اند پاره یا بریده شده اند، بیانگر قطع روابط حسنه یا خویشاوندی است و نیز بیانگر ضرر و زیان و آبروی است.

برای یک زن متاهل، ماهیگیری نشان دهنده فراوانی امرار معاش، امرار معاش و فرزندان است.

در مورد یک زن باردار، ماهیگیری دریا نشان دهنده پسر کوچکی است که مهم ترین ویژگی های او هوش، درخشش و موفقیت است.

در مورد خانم های مجرد هم انشالله ماهیگیری در دریا ازدواج مبارکی است

تعبیر خواب ماهیگیری – یوتیوب

تعبیر ماهیگیری در خواب – یوتیوب

امیدواریم از تعبیر ماهیگیری در خواب نی نی سایت در سایت 1403 استفاده کافی را برده باشید. هرگونه سوالی در مورد این تعبیر خواب دارید حتما در قسمت کامنت ها از ما بپرسید تا پاسخ تان را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا