فناوری و تکنولوژی

تغییر نام اپل آیدی به اپل اکانت

خرید فالوور از سایت اینبو

اپل روز دوشنبه در WWDC از سیستم عامل های جدید خود رونمایی کرد. در کنار تغییرات مختلف این سیستم عامل ها، اپل آیدی نیز به اکانت اپل تغییر نام داد. پیش بینی می شود با انتشار نسخه نهایی iOS 18 و سایر آپدیت ها، دیگر شاهد نام اپل آیدی نباشیم.

به گزارش دیجیاتو، طبق اعلام اپل، با انتشار آپدیت های iOS 18، iPadOS 18، macOS Sequoia و watchOS 11، حساب کاربری شما به Apple Account تغییر نام داده و دیگر اطلاعات Apple ID را نخواهد داشت. البته این تغییر چندان تعجب آور نیست. مارک جرمن، خبرنگار بلومبرگ، این تغییر نام را پیش بینی کرد.

در رویداد اصلی WWDC، اپل با معرفی iOS 18 و سایر سیستم عامل های جدید تغییرات زیادی را فاش کرد که برخی از آنها مانند Apple Intelligence قابل توجه بودند. اپل در این آپدیت ها به شخصی سازی نیز توجه ویژه ای داشت و بسیاری از ویژگی های قدیمی مانند سیری را به روز رسانی کرد. تغییر نام اپل آیدی نیز رویکرد جدید اپل در سال 2024 را نشان می دهد.

البته نام Apple ID همچنان در برخی سرویس ها باقی مانده است. به عنوان مثال، در وب‌سایت‌های اپل، هنوز اپل آیدی را برای ورود می‌بینیم. اما با انتشار نسخه نهایی سیستم عامل های جدید تا پایان سال 2024 دیگر اثری از این نام نخواهیم دید.

با Apple ID می توانید به سرویس های مختلف اپل مانند iCloud و App Store دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، با این حساب می توانید برنامه ها و اپلیکیشن های مختلفی را خریداری کنید یا با دستگاه دیگری به داده هایی که در iCloud ذخیره کرده اید دسترسی داشته باشید.

در حدود بیست سال آینده، Apple ID با حساب اپل جایگزین خواهد شد. اگرچه نام Apple Account بیشتر برای سرویس های اپل مناسب است، اما برای طرفداران اپل نام Apple ID خاطرات مختلفی را زنده می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا