فناوری و تکنولوژی

خودروی جدید نیسان؛ کوچک، مانورپذیر و ساکت!

خرید فالوور از سایت اینبو

به نظر می رسد ژاپنی ها ایده ریز خودروها یا خودروهای Kei را به سایر نقاط جهان صادر می کنند.

به گزارش دیجیاتو، نیسان اخیرا از خودروی نانویی Silence S04 رونمایی کرد که خودرویی جدید، کوچک و قابل مانور است. این خودرو از سپتامبر 2024 در اروپا به فروش می رسد.این خودرو نیسان S04 نام دارد و اولین خودرو از برند جدید نیسان خواهد بود. خودروهای کوچک و برقی نیسان با برند Silence در بازار اروپا به فروش خواهند رسید و این خودرو در واقع «Silence S04 Nanocar» نام دارد. برند Silence اسکوترهای چهار چرخ سبک وزن و سپس اسکوترهای برقی دو چرخ تولید خواهد کرد.

مشخصات نانوکار سایلنس S04

Nanocar Silence S04 از نیسان به بازار می آید، خودرویی کوچک، قابل مانور و بی صدا!

نیسان S04 در بازار اروپا در دو نوع موجود است. اولین مدل L6e نام دارد که حداکثر برد 108 مایل (174 کیلومتر) و حداکثر سرعت 28 مایل در ساعت (45 کیلومتر در ساعت) را ارائه می دهد. مدل قدرتمندتر L7e است که در واقع نسخه تغییر برند رنو توئیزی است. این مدل حداکثر سرعت 53 مایل در ساعت (85 کیلومتر در ساعت) و حداکثر برد 93 مایل (150 کیلومتر) را ارائه می دهد.

انرژی مورد نیاز نیسان S04 در هر دو صورت توسط دو باتری 5.6 کیلووات ساعتی با قابلیت تقسیم شدن تامین می شود. این ویژگی به دارندگان این امکان را می دهد تا باتری ها را با استفاده از هر پریز برق در محل کار یا خانه خود شارژ کنند. علاوه بر این، کاربران می توانند با خرید اشتراک ویژه نیسان، باتری S04 را در ایستگاه های ویژه تعویض کنند.

Nanocar Silence S04 از نیسان به بازار می آید، خودرویی کوچک، قابل مانور و بی صدا!

Nanocar Silence S04 قابلیت ویژه ای به نام برنامه سکوت من را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. با فعال کردن این ویژگی، امکاناتی مانند ورود بدون کلید، جستجوی آدرس و نظارت بر محدوده باتری و میزان شارژ در اختیار کاربر قرار می گیرد. در عین حال کاربران می توانند Silence S04 خود را بدون نیاز به کلید فیزیکی خودرو با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

Silence S04 از ژوئن 2024 در فرانسه و ایتالیا عرضه می شود. این خودرو از سپتامبر 2024 در آلمان به فروش می رسد. این خودروساز ژاپنی به تدریج با همکاری نمایندگی ها و مؤسسه مالی مربوطه گزینه های مناسب تأمین مالی، خدمات و بیمه را ارائه می دهد. قیمت نانوکار سایلنس S04 نیز بسته به بازار متفاوت خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا