فناوری و تکنولوژی

دستگاه «Digital Stone» گام جدیدی از اپل در دنیای واقعیت افزوده است

خرید فالوور از سایت اینبو

اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده، حق ثبت اختراع جدید اپل را برای “Digital Stone” اعلام کرده است که برای کار با هدست ویژن پرو طراحی شده است.

یک سنگ دیجیتال می تواند یک وسیله دستی کوچک به اندازه یک سنگ یا یک سکه باشد. ممکن است یک صفحه نمایش حساس به لمس برای تعامل و اطلاعات بصری، همراه با یک میکروفون داخلی برای کنترل صدا و یک بلندگو برای بازخورد صوتی داشته باشد. این پتنت همچنین ردیابی مکان و حتی بازخورد لمسی از طریق ارتعاشات را پیشنهاد می کند.

ویژگی های Digital Stone بسیار متنوع به نظر می رسد. تصور کنید از آن به عنوان پیشخدمت فعال صوتی برای کنترل خانه هوشمند خود یا دسترسی به برنامه های مختلف استفاده کنید. این به طور بالقوه می تواند به یک کنترل از راه دور برای بلندگوها، چراغ ها یا حتی لوازم آشپزخانه شما تبدیل شود. این پتنت به پتانسیل آن به عنوان یک نشانگر در تجربیات واقعیت افزوده یا مجازی اشاره می کند. جالب‌تر اینکه این دستگاه می‌تواند با دستگاه‌های الکترونیکی مختلف مانند هدفون، اسپیکر، گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ و غیره ارتباط برقرار کند.

در حالی که طیف کامل ویژگی ها نامشخص است، این پتنت به ابزاری بسیار همه کاره اشاره می کند که می تواند شیوه تعامل ما با فناوری را در آینده متحول کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا