آشپزی

راز خوشمزگی میلک شیک طالبی + ترفندهای ویژه در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم نکات و راز خوشمزگی میلک شیک طالبی را به شما بگوییم. پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید.

راز طعم یک میلک شیک با خربزه

راز یک میلک شیک خربزه خوشمزه و نکاتی برای یک میلک شیک خربزه خوشمزه و خانگی در این است سایت سرگرمی روزامیدواریم این مقاله برای شما عزیزان جالب باشد.

میلک شیک خربزه یکی از نوشیدنی های عالی و منحصر به فرد برای فصل تابستان است که طعمی لذیذ و مطبوع دارد. این شیک خوشمزه را می توان به راحتی در منزل تهیه کرد و در روزهای گرم تابستان سرو کرد. میلک شیک در سراسر جهان و به خصوص در آمریکا بسیار محبوب است. در فصل تابستان و با فرا رسیدن روزهای گرم، لذت بردن از نوشیدنی های خنک بسیار مطبوع است و به خنک شدن بدن و رفع تشنگی کمک می کند. برای تهیه میلک شیک خربزه می توانید از هر نوع میوه ای استفاده کنید یا آن را جداگانه درست کنید. میلک شیک خربزه، نوشیدنی پرطرفدار کافی شاپ ها را می توان با هزینه کمتر و سلامت بیشتر در منزل تهیه کرد. خربزه، میوه ای خوشمزه و آبدار، از اواخر بهار در بازار موجود است و عمدتاً در مناطق گرمسیری کشت می شود. طالبی سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی است و به تنظیم ضربان قلب و همچنین کاهش کلسترول کمک می کند.

عناصر

1 خربزه

1/2 فنجان بستنی

1/2 فنجان شیر

نحوه تهیه آن

ابتدا خربزه را پوست بگیرید. توصیه می شود از خربزه کوچک استفاده کنید. خربزه را برش بزنید و در ظرف در بسته یا کیسه پلاستیکی قرار دهید و حدود یک ساعت در فریزر قرار دهید تا کاملا یخ بزند.

سپس طالبی یخ زده را از فریزر خارج کرده و در مخلوط کن، غذاساز یا مخلوط کن قرار دهید. شیر را به آن اضافه کنید و برای چند ثانیه دستگاه را روشن کنید تا همه مواد خوب مخلوط شوند و خربزه پوره شود.

در مرحله آخر بستنی وانیلی را اضافه کنید و دوباره چند ثانیه دستگاه را روشن کنید تا مخلوط یکدست شود. به این روش آسان میلک شیک خربزه شما آماده است. آن را در لیوان سرو کنید و با برش های خربزه تزیین کنید.

راز طعم یک میلک شیک با خربزه

برای تهیه میلک شیک می توانید از بستنی با طعم خربزه یا هر طعم دیگری که دوست دارید استفاده کنید.

اگر می‌خواهید نوشیدنی خنک‌تری داشته باشید، می‌توانید در پایان فرآیند دم کردن، چند تکه یخ به همراه بستنی به مخلوط اضافه کنید.

غلظت میلک شیک را می توان با توجه به ذائقه خود تنظیم کرد و با کم و زیاد کردن مقدار شیر به غلظت دلخواه رسید.

افزودن موز به مواد تشکیل دهنده میلک شیک خربزه می تواند طعم آن را خوشمزه تر کند.

اگر خربزه به اندازه کافی شیرین نیست، می توانید به ذائقه خود کمی عسل یا شکر اضافه کنید.

توجه داشته باشید که از آنجایی که خربزه به خودی خود حاوی آب است، بهتر است شیر ​​کمتری مصرف شود و تغییرات زیادی در مقدار مواد اولیه ایجاد نشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا