آشپزی

راز خوشمزگی کوکو اسفناج + ترفندهای ویژه در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم نکات و راز خوشمزگی کوکو اسفناج را به شما بگوییم. پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید.

راز اسفناج کاکائویی خوشمزه

راز طعم نارگیل اسفناج و نکاتی برای تهیه نارگیل اسفناج خوشمزه و خانگی سایت سرگرمی روزامیدواریم این مقاله برای شما عزیزان جالب باشد.

اگر می خواهید طعم های جدیدی را تجربه کنید یا به دنبال غذای مقوی هستید، پیشنهاد می کنیم کاکائو اسفناج را امتحان کنید. این کاکائو به نظر شبیه کاکائو گیاهی است، اما دستور غذا با آن متفاوت است. در این مقاله طرز تهیه کاکائو اسفناج را یاد خواهید گرفت، بنابراین دفعه بعد که به دنبال دستور پخت جدیدی هستید، می توانید این کاکائو فوق العاده طعم دار را درست کنید.

همزمان با شروع فصل سرما، اسفناج تازه نیز ظاهر می شود. از این سبزی خوشمزه در تهیه انواع لوبیا بورانی و نارگیل استفاده می شود که نارگیل اسفناج یکی از آنهاست. پخت این غذای نارگیل سبز مانند سایر نارگیل ها است و تخم مرغ ماده اصلی آن است. برای تهیه این کوکو ابتدا باید مواد لازم را تهیه کنید و سپس مراحل توضیح داده شده را به دقت انجام دهید تا در نهایت یکی از خوشمزه ترین محصولات کاکائویی دنیا را تهیه کنید.

مواد لازم برای تهیه کاکائو اسفناج

500 گرم اسفناج تازه؛

4 تا 5 تخم مرغ؛

1 یا 2 حبه سیر به میزان دلخواه؛

آرد گندم سفید 2 تا 3 قاشق غذاخوری؛

1 عدد پیاز؛

2 عدد پیازچه؛

نمک، زردچوبه و فلفل سیاه به مقدار کافی.

طرز تهیه کاکائو از اسفناج

برای شروع، مهم است که اسفناج تازه و با کیفیت را انتخاب کنید. هنگام خرید به دنبال اسفناج با برگ های سبز تیره، ترد و خوش طعم باشید. از خرید اسفناج با برگ های پژمرده، خالدار یا لزج که بوی کپک یا کپک می دهد خودداری کنید.

ساقه اسفناج باید نازک باشد. زیرا ساقه های ضخیم برگ های بیش از حد رشد کرده را نشان می دهند که طعم تلخی دارند. اگر اسفناج را کیسه ای می خرید، می توانید با فشار دادن آرام کیسه، تازگی آن را بررسی کنید.

اسفناج تازه معمولا حاوی کثیفی است و باید کاملا شسته شود. ریشه ها را از ساقه جدا کنید و برگ ها را از ساقه جدا کنید. اسفناج را در یک کاسه بزرگ پر از آب خیس کنید و به آرامی هم بزنید تا کثیفی و گل و لای آن از بین برود. اسفناج را چندین بار بشویید تا کاملا تمیز شود.

ساقه های سفت را از اسفناج جدا کنید تا نارگیل نرم تر و یکنواخت تر شود. اجازه دهید آب اضافی آن کاملا کشیده شود و سپس اسفناج را به 2 یا 3 قسمت تقسیم کنید. لازم نیست اسفناج را خیلی ریز خرد کنید تا روی کاکائو ظاهر شود.

پیازچه را خرد کرده و همراه با پیاز ناگینی و کمی روغن در تابه مناسب تفت دهید. بعد از نرم شدن پیاز، اسفناج خرد شده را اضافه کنید و تفت دهید تا آب آن تبخیر شود. سپس مخلوط را کنار بگذارید تا خنک شود.

پس از خنک شدن اسفناج، آن را در یک کاسه بزرگ قرار دهید. تخم مرغ ها را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. آرد، نمک، فلفل و زردچوبه را به مخلوط اضافه کنید و هم بزنید.

تابه را گرم کنید و روغن را به آن اضافه کنید. پس از داغ شدن کره، مخلوط اسفناج و کاکائو را به تابه اضافه کنید. شما می توانید کاکائو را در تکه های کوچک مانند کاکائو یا به طور همزمان مانند کاکائو سبزیجات سرخ کنید.

درب تابه را ببندید و اجازه دهید کاکائو به مدت 15-20 دقیقه با حرارت ملایم بپزد. سپس آن را برگردانید تا طرف دیگر هم بپزد. بعد از 10-15 دقیقه کیک اسفناج آماده است. این کوکو را با ترشی، گوجه فرنگی، ماست و نان تازه سرو کنید.

راز اسفناج کاکائویی خوشمزه

هنگام شستن اسفناج باید بسیار مراقب باشید زیرا گل و لای موجود در اسفناج می تواند کاکائو شما را بد کند.

می توانید موادی مانند سیب زمینی پخته، گردو یا پنیر پیتزا را اضافه کنید تا طعم بیشتری به کوکو اسفناج ببخشید.

اگرچه سیر طعم فوق‌العاده‌ای به این نارگیل می‌دهد، اما اگر طعم سیر را دوست ندارید، می‌توانید از افزودن آن صرف نظر کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا