آشپزی

راز خوشمزگی کوکو قارچ + ترفندهای ویژه در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم نکات و راز خوشمزگی کوکو قارچ را به شما بگوییم. پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید.

راز طعم و مزه قارچ نارگیلی

راز طعم نارگیل قارچی و هنر درست کردن نارگیل قارچ خانگی خوشمزه سایت سرگرمی روزامیدواریم این مقاله برای شما عزیزان جالب باشد.

کاکائو یکی از غذاهای خوشمزه و ساده است که دوستداران زیادی دارد. نارگیل ها به طور کلی به دو دسته گوشتی و غیر گوشتی تقسیم می شوند. در میان گیاهان نارگیل بدون گوشت، نارگیل سبزیجات و نارگیل سیب زمینی محبوب ترین آنها هستند. نسخه بدون گوشت به دلیل نداشتن گوشت طرفداران زیادی دارد. امروز در آشپزخانه کیان قصد داریم طرز تهیه و لذت بردن از نارگیل قارچی را به شما آموزش دهیم.

احتمالاً با خواص بی نظیر قارچ آشنا هستید. قارچ نارگیل یک گزینه ایده آل است، به خصوص برای افرادی که به دنبال یک رژیم غذایی کم کالری هستند. قارچ سرشار از پروتئین و ویتامین است. همچنین درست کردن نارگیل قارچ زمان زیادی نمی برد. با ما همراه باشید تا با دستور پخت این غذای خوشمزه و ساده آشنا شوید.

مواد لازم برای تهیه نارگیل قارچ

3 عدد سیب زمینی

قارچ خرد شده 200 گرم

سیر له شده 2 حبه

3 عدد تخم مرغ

1 عدد پیاز خرد شده

نمک و فلفل به میزان لازم

2 قاشق غذاخوری آرد سفید

روغن به میزان لازم

جعفری خرد شده 2 قاشق غذاخوری

3 قاشق غذاخوری فلفل دلمه ای خرد شده

طرز پخت قارچ نارگیل

اولین قدم این است که سیب زمینی ها را در آب بجوشانید. بعد از پختن آنها را رنده کنید.

موادی مانند جعفری، قارچ، پیاز، سیر و فلفل را ریز خرد کنید.

سپس سیر و قارچ های خرد شده را به مدت 5 دقیقه در کمی روغن تفت دهید.

پس از انجام سه مرحله فوق، سیب زمینی رنده شده، جعفری، فلفل، پیاز، سیر و قارچ تفت داده شده را در ظرفی بریزید. نمک، فلفل، آرد و تخم مرغ را به آنها اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

سپس داخل تابه مقداری روغن بریزید و بگذارید داغ شود. سپس مخلوط مرحله قبل را داخل تابه بریزید و با پشت قاشق آن را صاف کنید. در قابلمه را ببندید و بگذارید روی حرارت بپزد. وقتی یک طرف نارگیل قارچ پخته شد، آن را برگردانید تا طرف دیگر هم بپزد.

نارگیل قارچ شما اکنون آماده است. روی آن را با گوجه فرنگی، زیتون و سبزیجات تزیین کنید و به عنوان ناهار، شام یا پیش غذا سرو کنید.

راز طعم و مزه قارچ نارگیلی

تمام مواد را به قطعات کوچک برش دهید.

هنگام سرخ کردن قارچ نارگیلی دقت کنید که روغن آن خیلی داغ باشد و سپس مواد را در تابه بریزید.

تخم مرغ ها را با احتیاط به قارچ اضافه کنید زیرا اندازه تخم مرغ ها در ایران متفاوت است. اگر بعد از افزودن سه تخم مرغ متوجه شدید که به تخم مرغ بیشتری نیاز دارید، یک عدد دیگر اضافه کنید.

توصیه می شود قارچ را با کمی آبلیمو تفت دهید تا رنگ آن تغییر نکند.

می توانید از پیاز رنده شده استفاده کنید اما حتما قبل از افزودن به مواد آن را فشار دهید.

اگر مهمان های ناگهانی دارید و می خواهید حجم کاکائو را زیاد کنید، می توانید یک اسفنج دیگر را رنده کنید و به مواد اضافه کنید.

در صورت تمایل می توانید به جای سیر تازه از پودر سیر استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا