مد و زیبایی

زیباترین مدل بافت کف سر بسیار خوشگل در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

الگوی بافت پوست سر

مو همیشه یکی از تاثیرگذارترین عناصر در چهره و استایل افراد به خصوص خانم ها است. خانم ها همیشه به مرتب بودن و ظاهر موهای خود اهمیت زیادی می دهند، مخصوصا زمانی که در مجالس و مهمانی های مختلف شرکت می کنند. امروزه مدل های بافت مو در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد. در این مقاله از سایت سرگرمی روز به بررسی انواع الگوهای بافت پوست سر می پردازیم. برای آشنایی و انتخاب این مدل ها با ما همراه باشید.

مدل جدید با بافت پوست سر

عکس اول مربوط به مدل قیطان دخترانه در قسمت جلوی مو است. در این مدل پشت موها به صورت دم اسبی بسته می شود.

    بافت ساده پوست سر

مدل موی بسیار جذاب به شکل بافت پوست سر که در بالای موها ساخته شده است. مدلی بسیار زیبا برای شرکت در مهمانی ها و مجالس.

بافت جلوی سر مو

با استفاده از این طرح جذاب موهای خود را زیباتر کنید. بافت پوست سر در قسمت جلوی مو انجام شده و با حلقه های طلایی طراحی شده است.

بافت پوست سر خورشیدی

طرحی ساده اما زیبا برای تزیین مو به روشی بسیار جذاب. بافتن مو به صورت سر در قسمت جلویی مو انجام می شود.

بافت دوگانه پوست سر

یکی از خاص ترین مدل های مو دخترانه مربوط به این تصویر است. بافت مو در جلوی سر و طرح موی گوجه ای در انتهای بافت انجام شده است.

تقسیم بندی بافت خورشیدی

Image مربوط به طرح مدل موی بسیار دوست داشتنی دو قیطان در دو طرف صورت با استفاده از قیطان برای موهای رنگ شده و مروارید در کنار هم

بافت آفریقایی در جلوی سر

این مدل قیطان برای پشت سر انجام می شود. در این مدل قیطان ها از جلوی سر شروع شده و تا پشت سر ادامه پیدا می کنند. در این مدل از موهای رنگ شده ظریف استفاده شده است.

بافت موی کوتاه

بافت قسمت پایینی سری به شکلی بسیار جذاب و در عین حال ساده روی قسمت جلوی مو انجام شده است. این طرح برای استفاده در زیر روسری و ماسک مناسب خواهد بود.

بافت مکزیکی (پوست سر)

تصویر آخر مربوط به یک الگوی بافتنی بسیار خاص است که از جلوی سر شروع شده و تا انتهای مو ادامه دارد. یک انتخاب عالی برای دختران خوش سلیقه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا