مد و زیبایی

زیباترین مدل تونیک زنانه و دخترانه بسیار خوشگل در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

مدل تونیک زنانه و دخترانه

با رواج مجدد تونیک های زنانه، هیچکس نگران پوشیدن لباس در موقعیت های مختلف نیست. تونیک در دسته لباس های نوستالژیک قرار می گیرد که تقریبا همه دختران و خانم ها در سنین مختلف از آن استفاده کرده اند. می توانید از تونیک در مهمانی ها و مجالس ساده و مهم در خانه و بیرون استفاده کنید. شاید کمی تنوع در مدل های مختلف انتخاب را برای شما سخت کند، اما اگر کمی با نحوه ست کردن تونیک با اقلام مختلف و مدل های مختلف تونیک آشنا باشید، این سختی به شیرینی تبدیل می شود و یک لباس زیبا و زیبا تهیه می کنید. استایل جذاب برای خودتان

ویژگی های تونیک زنانه

ویژگی های تونیک زنانه مدل تونیک مجلسی مدل تونیک مجلسی 1402

تونیک زنانه در دسته لباس های انبوه برای مناسبت های مختلف قرار می گیرد که قدمت آن به دوران روم باستان می رسد. این پوشش خیلی زیاد نیست و معمولا در ران یا زیر ران است. در گذشته تونیک برای مردان و زنان استفاده می شد، اما امروزه تنها زنان از این پوشش استفاده می کنند.

مدل های موجود در بازار

انواع تونیک زنانه تونیک اسپرت تونیک لوکس مدل اینستا

مدل های مختلف بر اساس سایز، پارچه، مدل یقه، رنگ، مدل آستین، مدل برش و … دسته بندی می شوند. اگر می خواهید مدلی زیبا با تمام ویژگی های لازم به دست آورید، باید به عوامل مهمی مانند قد، سایز، رنگ پوست و موقعیت مورد استفاده توجه کنید. این وسایل به شما کمک می کنند حتی اگر یک تونیک ساده به تن دارید جذاب و زیبا شوید.

مدل اسپرت

تونیک اسپرت دخترانه مدل تونیک ایرانی جدید

برای تونیک اسپرت زنانه از پارچه های طرح دار و ساده استفاده می شود. البته منظور از پارچه های طرح دار پارچه هایی است که نقوش هندسی دارند و پارچه های گلدار در این دسته قرار نمی گیرند. تونیک های اسپرت طرحی راحت دارند و خیلی جاذب نیستند، بنابراین می توانید به راحتی از آن ها برای ورزش، پیاده روی، مهمانی دوستان، مهمانی های دخترانه و … استفاده کنید. تونیک‌های اسپرت بیشتر از یقه‌های گرد و گرد استفاده می‌کنند تا پوشیدن آن‌ها راحت باشد و آستین‌ها یا تمیز یا کیمونو هستند.

الگوی رنگارنگ

تونیک طرح دار، تونیک اسپرت دخترانه، تونیک خانگی دخترانه

استفاده از تونیک زنانه طرح دار برای مهمانی زنانه یا جمع خانوادگی چطور است. پارچه هایی که دارای طرح های اسلایم، گل و گیاه و غیره هستند برای طراحی تونیک های طرح دار فوق العاده زیبا هستند. البته در برخی از مدل ها تونیک با پارچه معمولی دوخته می شود و پس از کار روی آن، طرح های چاپی یا دست ساز انجام می شود. – کار کرد

برای این تونیک ها معمولا از ابریشم، ویسکوز، کتان، کرپ، ترمه و … استفاده می شود. در برخی از مدل ها، کار به شکل آستری است تا بدنه ظاهر نشود. طول این تونیک ها تا باسن و در برخی مدل ها حتی زیر باسن نیز می رسد. آستین های سه ربع، کلوش، پفکی و چین دار برای این تونیک زیبا هستند. الگوی تونیک و برش هایی که باعث تنوع در الگو می شود می تواند نقش مهمی در زیبایی آن داشته باشد. البته ناگفته نماند که برخی از الگوهای طرح دار بریدگی زیادی ندارند زیرا طرح پارچه را خراب نمی کنید.

لباس تونیک زنانه

مدل لباس تونیک زنانه، تونیک نوجوان، لباس مجلسی تونیک دخترانه

حضور در عید، عروسی، عروسی، نامزدی و … غیر ممکن است. با ظاهری معمولی لباس تن پوش زنانه یکی از کاربردی ترین لباس هایی است که در چنین مواقعی ظاهر می شود. بیشتر افراد ترجیح می دهند برای مناسبت های مهم از پیراهن های کوتاه و بلند استفاده کنند. افرادی که تونیک رسمی را انتخاب می کنند قطعا افراد متفاوت و خاصی هستند. تن پوش های مجلسی از پارچه های ظریف و نازک مانند گیپور، ابریشم، تور و … دوخته می شود. بر روی این لباس از تزیینات زیبای مختلفی استفاده شده است. می توانید یک دامن کوتاه یا یک شلوار ساده زیر تونیک بپوشید. از آنجایی که تونیک های رسمی معمولاً کار شده و طرح دار هستند، بهتر است یک پایین تنه ساده را برای جذابیت بیشتر تونیک انتخاب کنید.

آستین های تونیک های رسمی اغلب از مواد نازک و ظریف مانند تور ارگانزا یا ابریشم ساخته می شوند. می توانید با رنگ تونیک و کفش خود هماهنگ شوید و استایلی جسور و زیبا داشته باشید.

تونیک چین دار زنانه

تونیک چین دار زنانه شیک ترین مدل تونیک دخترانه تونیک جدید دخترانه

تونیک زنانه چین دار دقیقا همان مدلی است که می تواند عیوب کمر را پنهان کند. اگر اندامی چاق دارید و می خواهید مدل انتخابی چاقی خود را بپوشید، حتما مدل های چین دار را انتخاب کنید. این چین ها در ناحیه کمر به صورت چین های کوچک و یا به صورت چین دار داده می شود که زیبایی فوق العاده ای دارد. برای طراحی این مدل از پارچه های برهنه و سبک استفاده شده است تا چین ها به زیبایی دیده شوند.

تونیک زنانه فصلی

تونیک زنانه فصلی زیباترین مدل تونیک زنانه مدل تونیک بهاره تونیک خانگی

وقتی صحبت از تونیک زنانه می شود، بیشتر به مدل های بهاره و تابستانی فکر می شود. اما صنعت مد این پوشش محبوب را با پارچه های متراکم ایجاد کرده است تا بتوانید در فصول سرد سال در موقعیت های مختلف تونیک را بپوشید. به طور کلی برای بهار و تابستان ساتن، مش، پوپلین، ویسکوز، توری، نخ پنبه ای و … مناسب است. این مواد به دلیل نازک بودن مواد در طرح ها و طرح های مختلفی تولید می شوند. اما برای فصول سرد سال معمولا از مواد کتان، پشم، میکرو، لیمو، پارچه و … استفاده می شود. تونیک ها را می توان به راحتی زیر مانتو و مانتو جلویی استفاده کرد. امروزه بیشتر طرح هایی که در کلکسیون های تابستانی و زمستانی نمایان می شوند، ترکیبی از دو یا چند پارچه مختلف هستند که طراحی خلاقانه و زیبایی دارند.

سبک های محبوب با تونیک زنانه

تونیک زنانه فصلی

از آنجایی که تونیک زنانه یک پوشش رایج و پرطرفدار است، بهتر است بدانید با هر مدل چه المان هایی زیبا و جذاب خواهد بود. اگر می خواهید مدل های گشاد را انتخاب کنید، می توانید روی آن ها از کمربند استفاده کنید و با شلوارهای راسته استایل خود را کامل کنید. کمربندهای طرح ساده جلوه ای بسیار زیبا برای افراد ساعت شنی دارند.

بهترین تونیک زنانه

در ضمن می توانید تونیک گشاد نسبتا بلند را با ساپورت یا جوراب شلواری بپوشید. اگر اندامی لاغر و کشیده دارید می توانید در مدل های بلند از کمربند استفاده کنید. این مدل ها به راحتی در خارج از منزل پوشیده می شوند و ست مناسبی با کفش یا صندل اسپرت هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا