مد و زیبایی

زیباترین مدل شلوار راسته بسیار خوشگل در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

مدل شلوار راسته

یکی از اقلام اصلی در کمد لباس هر خانمی شلوارهای راسته است. شلوار راسته را می توان با هر مدلی ترکیب کرد. برای مهمانی ها، مهمانی های رسمی و استایل کژوال می توانید از شلوارهای راسته استفاده کنید. شلوارهای راسته دارای مواد و طرح های بسیار متنوعی هستند. یکی از مزیت های شلوار راسته این است که می توان از آن برای هر فرم بدنی استفاده کرد. فرم کلی این شلوار به گونه ای است که در ناحیه باسن کمی آویزان شده و از ران به پایین گشاد است. برای آشنایی با انواع شلوارهای راسته با ما همراه باشید.

شلوار دخترانه درست کن

عکس مربوط به شلوار راسته مشکی زنانه می باشد. یک انتخاب عالی برای مطابقت با هر سبکی.

شلوار راسته

شلوار صاف به رنگ کرم با قد 90، کمر کش و دو جیب. این شلوار برای استایل اسپرت و کژوال بسیار مناسب است. ست با کتانی کرم و کت مشکی.

شلوار دخترانه درست کن

مدل ساق راست در رنگ کرم، طرح بلند و پیله ای در قسمت کمر و جیب. ست پنبه ای مناسب برای استایل رسمی و رسمی.

شلوار راسته مردانه

شلوار راسته، پارچه و رنگ طوسی، این شلوار بسیار کاربردی و مناسب برای زندگی روزمره است. با یک تی شرت و کفش سفید ترکیب شده است.

شلوار راسته مشکی

یک مدل شلوار جین آبی پوشیده است، یک شلوار بسیار دوست داشتنی با یک بلوز سفید. انتخابی مناسب برای خانم هایی که به استایل های ساده علاقه دارند.

شلوار گشاد درست می کند

عکس شلوار راسته پارچه ای و رنگ آبی تیره را نشان می دهد. طراحی شده با دو جیب و پیله در قسمت کمر. یک انتخاب عالی برای خانم های شیک پوش.

شلوار راسته مشکی دخترانه

اگر به سبک های مد روز علاقه دارید، این شلوارها انتخاب مناسبی برای شما هستند. شلوار صاف سفید قد 90 و با پیله دور کمر طراحی شده است. این شلوار با کفش کتانی سفید ست می شود.

مدل راسته شلوار زنانه

شلوار جین صاف خاکستری با یک شکاف در کنار ساق طراحی شده است. یک انتخاب منحصر به فرد و خاص.

مدل شلوار راسته با جیب

شلوار زنانه پارچه و رنگ طوسی. این شلوار با یک جفت پاشنه، یک کت و یک تی شرت مشکی. انتخابی بسیار مناسب برای خانم هایی که به سبک مدرن علاقه دارند.

شلوار دخترانه درست کن

عکس شلوار کرم راسته با دمپایی جیب دار و کمربند در کمر لباس. یک انتخاب بسیار شیک و فوق العاده.

مدل راسته شلوار مازراتی

شلوار راسته زنانه بسیار شیک و مناسب برای استایل های رسمی. این شلوار با سگک کمربند همرنگ شلوار طراحی شده است. زیبا برای خانم های زیبا.

مدل شلوار راسته

شلوار صاف سفید از پارچه کتان. این شلوار با یک پیراهن آبی و نخی و یک شال سفید ست می شود. استایلی مناسب برای فصول گرم سال.

مدل راسته شلوار زنانه

یک استایل بسیار راحت دخترانه، دارای بلوز سبز و شلوار راسته با پارچه کرم. برای خانم های خوش پوش.

مدل راسته شلوار زنانه

در عکس آخر یک مدل شلوار راسته از پارچه فوق العاده خوش دوخته به رنگ طوسی است. می توانید این شلوار را مطابق تصویر با یک جفت کفش پاشنه بلند مشکی ست کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا