مد و زیبایی

زیباترین مدل لباس باربی بسیار خوشگل در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

مدل لباس باربی

لباس های دخترانه باربی لگو امروزه به یکی از شیک ترین و محبوب ترین لباس ها تبدیل شده اند. این لباس ها اغلب در الگوهای مختلف و حتی سبک های مختلف تولید می شوند، یعنی چه به دنبال لباس باشید و چه لباس اسپرت به راحتی مدل مورد علاقه خود را پیدا خواهید کرد. تنها وجه اشتراک این لباس ها این است که با لگو باربی در قسمت های مختلف لباس طراحی شده اند. در این مطلب آلبومی از انواع لباس های باربی را گردآوری کرده ایم. برای بررسی و انتخاب لباسی با این طرح با ما همراه باشید.

مدل لباس باربی دخترانه

تصویر اول می تواند انتخاب خوبی برای کسانی باشد که لباس ها و استایل های اسپرت را دوست دارند. تیشرت و شورت کرم با ست باربی طرح لگو صورتی با کیف دستی مدل صورتی.

مدل لباس باربی

دو مدل لباس باربی دوخته شده به صورت نیم تنه دو رنگ صورتی و مشکی با طرح بند زنجیر و لوگو باربی در قسمت های مختلف پارچه لباس.

مدل لباس باربی

مدل پیراهن آستین بلند به رنگ صورتی با کمربند و یقه حجیم پوشیده شده است. این پیراهن با طرح عروسک باربی در قسمت های مختلف پارچه تزیین شده است.

الگوی لباس باربی تمیز

لباس مجلسی دخترانه آستین بلند صورتی با آستین بلند و چاک دار در یک طرف دامن با طرح و ست لگو باربی با بلوز سفید دخترانه.

مدل لباس باربی کوتاه

ست هودی و شلوار دخترانه مشکی، دوخته شده از پارچه فوق العاده کرم و مخملی دوست داشتنی، طراحی شده با عروسک باربی لگو روی کاپوت و پارچه شلوار.

ساخت لباس باربی با شورت

ست دخترانه اسپرت و جذاب با تی شرت و شلوار مشکی جگر با طرح لگو باربی صورتی روی پارچه و ست کیف و نخی سفید.

لباس تولد باربی

تی شرت سفید کوتاه و جذاب با طرح Lego Barbie به همراه شلوار گشاد و لباس اسپرت دخترانه مشکی با حروف Lego Barbie در پهلو.

لباس باربی اسپرت

مانتو دخترانه شیک و مد روز از پارچه سفید به شکل کوتاه با جلو باز. این کت فوق العاده جذاب با لگو باربی به رنگ بنفش طراحی شده است. یک انتخاب عالی برای دختران جوان با سلیقه.

درست کردن لباس های باربی آسان

تصویر مربوط به مدل مانتو تابستانی ترند دخترانه با طرح باربی در رنگ های مختلف می باشد. می توان آن را با استایل های متفاوت و مد روز برای دختران ترکیب کرد.

ساخت لباس برای باربی ها از پارچه

مدل لباس باربی دخترانه اسپرت و شیک دوخته شده به صورت تیشرت دخترانه در سه رنگ مختلف. طرح زنجیر روی یقه و لگو باربی روی پارچه تی شرت.

مدل لباس باربی تمیز با پارچه

لباس دخترانه فوق العاده شیک و شیک به صورت کراپ تاپ با بند زنجیر و شلوار گشاد هر دو به رنگ مشکی. این ست جذاب با یک باربی لگو صورتی تزئین شده است.

ساخت لباس برای باربی ایرانی

مدل لباس دخترانه از پارچه ترکی مرغوب. صورتی، دارای تاپ و شلوار و تزئین شده با لگو باربی روی پارچه.

    عکس لباس واقعی برای باربی

عکس آخر مربوط به مدل اسپرت دخترانه است. مانتو کوتاه جلو باز دخترانه با طرح باربی ست با تاپ و شلوار مشکی و نخی طوسی و سفید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا