مد و زیبایی

زیباترین مدل مانتو راحتی بسیار خوشگل در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

مدل مانتو راحت

مانتو عنصر اصلی استایل زنان ایرانی است. تنوع در طرح، طرح و جنس مانتوها به هر فردی با هر سلیقه ای این امکان را می دهد که یک مانتو مناسب برای خود انتخاب کند. برخی از بهترین الگوهای پاسرگرمی روز، انواع مانتوهای راحت هستند. در این مطلب آلبومی از انواع مدل مانتوهای راحتی را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب این مدل ها با ما همراه باشید.

مدل مانتو تابستانی جلو بسته

عکس اول مربوط به مدل مانتو راحتی است که به صورت کوتاه و جلو بسته با پارچه لنین با طرح های سنتی ساخته شده است. این مانتو با شلوار جین آبی ست می شود.

مانتو تابستانی شیک

مانتو بلند سبز با بست جلو دخترانه با آستین سه ربع و جیب. یک مدل بسیار راحت و تابستانی ترکیب شده با شلوار مامان و بلوز دخترانه.

مدل مانتو نخی تمیز و شیک

یک استایل بسیار شیک و راحت با یک ست پیراهن کتان با دامن کلوش کتان، در کنار بلوز سفید و کیف سفید. استایل مناسب برای تابستان.

مدل مانتو تابستانی اسپرت

مانتو جلو بسته صورتی با طرح آستین کلوش با شلوار جاذب سفید و روسری طرح دار صورتی.

مدل مانتو تابستانی با پارچه نخی

این مانتو برای استفاده در استایل های پاییزی مناسب خواهد بود. مانتو بلند جلو در رنگ قهوه ای با شلوار جین آبی و چکمه سفید دخترانه.

مدل مانتو تابستانی آبروبادی

ظاهر همه چیز در مورد یک سبک راحت و تابستانی در رنگ کرم است. این استایل دارای کت کوتاه جلویی همراه با شلوار کرم و کیف نارنجی است.

    مدل مانتو تابستانی امسال

از این مدل مانتو در استایل های راحت و خنک تابستانی خود استفاده کنید. مانتو بلند با بست جلو در رنگ سبز با طرح روی پارچه. با یک کیف کوچک سفید ست کنید.

مدل مانتو تابستانی راحت

مانتو راحت و بلند دوخته شده به صورت جلو بسته با پارچه طوسی با راه راه سفید. این مانتو جذاب و راحت با کیف، کفش و شال سفید ست می شود.

مانتو راحت مدل جدید

عکس آخر یک کت راحتی سرخابی برش خورده با بسته شدن جلو همراه با شلوار کتان کرم است. این استایل با یک کیف نخی و کرم تمام شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا