فناوری و تکنولوژی

سفر به شیلی/سرزمین عجایب

خرید فالوور از سایت اینبو

شیلی کشوری است که به فرهنگ و سرزمین زیبای خود افتخار می کند. شیلی علاوه بر ویژگی های خیره کننده اش، عنوان امن ترین کشور آمریکای جنوبی را نیز به خود اختصاص داده است. همچنین جنوبی ترین کشور جهان است.

شیلی مکانی برای سفر برای دیدن کیپ هورن معروف، لذت بردن از خط ساحلی خیره کننده یا گم شدن در شهرهای زیبا است. ممکن است در لیست سطل هر مسافری نباشد. با این حال، خواهید دید که کارهای شگفت انگیز زیادی در شیلی وجود دارد.

بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا دلایلی برای بازدید از شیلی آورده شده است.

پاتاگونیا جذاب

پاتاگونیا در کنار منطقه معروف لوس لاگوس، یکی از معروف ترین مناطق شیلی است. این یک مروارید چمن یخبندان در نوک آمریکای جنوبی است که مایل ها تصاویر شگفت انگیزی دارد. دریاچه‌های فیروزه‌ای، یخچال‌های طبیعی، رودخانه‌ها و آبدره‌های شگفت‌انگیز، چشم‌انداز پاتاگونیای شیلی را پر کرده‌اند.

طبیعت بکر و بکر آن کاوشگران و گردشگران زیادی را که می خواهند آن را فتح کنند به خود جذب می کند. پاتاگونیا همچنین خانه برخی از مشهورترین مکان های دیدنی شیلی مانند لاگونا سن رافائل است.

با این اوصاف، تعجبی ندارد که پاتاگونیا چهار پارک ملی دارد. این چهار پارک عبارتند از: Torres del Paine، Alberto de Agostini، Bernardo O'Higgins و Laguna San Rafael. پارک ها از کوه ها، یخچال های طبیعی و حیات وحش محافظت می کنند. با این حال، مشهورترین تصاویر آنها اقیانوس‌های آبی عمیق در زیر یخچال‌های طبیعی سفید و کوه‌های پوشیده از برف شیلی است.

با این حال، فراموش کردن پونتا آرناس اشتباه خواهد بود. پایتخت جنوبی ترین منطقه شیلی نیز یکی از پرجمعیت ترین شهرهای پاتاگونیا است. همچنین دروازه ای به پارک های ملی فوق الذکر و قطب جنوب است. علاوه بر این، پاتاگونیا اغلب به عنوان دروازه ورود به یکی از جنوبی ترین مکان های روی زمین، کیپ هورن، عمل می کند.

میراث فرهنگی غنی

شیلی سرزمینی پر از تاریخ و زندگی روزمره پر از سنت های محلی و اروپایی است. هفت سایت میراث جهانی یونسکو بر میراث فرهنگی شیلی گواهی می دهند. علاوه بر این، تنوع آنها، از جاده های اینکاها، جزیره ایستر پلینزی تا محله های شهری قرن نوزدهمی، نشان می دهد که تاریخ این سرزمین واقعا چقدر طولانی است. به همین ترتیب، آنها همچنین بخش قابل توجهی از جاذبه های گردشگری شیلی هستند و دلیل کافی برای بازدید از این کشور هستند.

اما این تنها طبیعت دوردست نیست که آثار فرهنگی مهمی را پنهان می کند. منطقه تاریخی والپارایسو یک منطقه قرن نوزدهمی با ویژگی های منحصر به فرد است. یعنی به خاطر معماری و محیط آمفی تئاتر مانندش معروف است. علاوه بر این، اهمیت تاریخی آن در نزدیکی آن به تنگه ماژلان است، زیرا این شهر یک بندر مهم بود.

یکی دیگر از مکان‌های میراث جهانی، Qhapaq Ñan یا جاده آند است. شبکه ای که اینکاها ایجاد کردند بسیاری از شهرها را به هم متصل کرد. شایان ذکر است که سیستم جاده ای بیش از 6000 کیلومتر است و شیلی آن را با پرو و ​​اکوادور مشترک است. سایت های دیگر عبارتند از مومیایی کردن و مومیایی کردن در فرهنگ چینچورو، شهر معدنی Sewell، کلیساهای Chiloe، آثار هامبرستون، و کارگاه های نمکی سانتا لورا و جزیره ایستر.

شهرهای باشکوه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا