فناوری و تکنولوژی

شیائومی با چاشنی هری پاتر؛ مدل «جادوگری» ردمی توربو ۳

خرید فالوور از سایت اینبو

شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه نسخه جادویی Redmi Turbo 3 و Redmi Pad Pro است. این شرکت می گوید نسخه محدود Redmi Pad Pro اولین تبلت با موضوع هری پاتر در جهان است.

به گزارش سرگرمی روز، تبلت جدید شیائومی در تاریخ 10 آوریل (22 فروردین) در چین عرضه می شود. Redmi Pad Pro Harry Potter Edition دارای لوگوی بزرگ مدرسه جادوگری و جادوگری هاگوارتز در پنل پشتی است. این تبلت همچنین دارای روکش محافظ ویژه ای مشابه نامه پذیرش مدرسه در فیلم های هری پاتر می باشد.

در نسخه هری پاتر Redmi Turbo 3، لوگوی هاگوارتز در نیمه پایینی پنل پشتی دیده می شود. نیمه بالایی دارای طرح چوب جادویی با لوموس حکاکی شده (طلسمی که نور کوچکی را به نوک عصای جادویی می تاباند) در کنار فلاش گوشی. ماژول فلاش LED نیز دارای طراحی نمادین رعد و برق شبیه به اسکار هری پاتر است. نیمه بالایی نیز با طرحی از تمام هورکراکس ها حک شده است.

شیائومی با ادویه هری پاتر;  مدل ارائه شد

هر دو گوشی و تبلت شیائومی پسوند هری پاتر را در برند خود دارند. جدا از تفاوت ظاهری، نسخه ویژه تبلت و گوشی شیائومی هیچ تفاوتی با مدل های معمولی ندارد.

تبلت Redmi Pad Pro دارای صفحه نمایش 12.1 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز و مجهز به پردازنده نسل دوم اسنپدراگون 7s و باتری 10000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 33 وات خواهد بود.

شیائومی با ادویه هری پاتر;  مدل ارائه شد

Redmi Turbo 3 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی و نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود. این گوشی به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و پردازنده نسل سوم اسنپدراگون 8s مجهز شده است. قیمت این گوشی هنوز مشخص نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا