آشپزی

طرز تهیه بستنی بیسکویت مادر با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه بستنی بیسکویت مادر را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه بستنی بیسکویتی مادر

بستنی بیسکویت مامان یکی از بستنی های لذیذ و لذیذ است که بافتی نرم و سبک دارد این بستنی بسیار راحت تهیه می شود و برای سرو در روزهای گرم بسیار مناسب است بستنی بیسکویت مامان طعم فوق العاده و بسیار دلچسبی دارد. . برای معرفی کامل و گام به گام طرز تهیه بستنی بیسکویتی مادر برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

عناصر مقدار مواد
موز 2 تا 3 عدد
بیسکویت مادر 1 بسته
کرم رنگ 1 پاکت
وانیل نصف قاشق چایخوری
عسل 2 تا 3 قاشق غذاخوری

طرز تهیه بستنی بیسکویتی مادر

مرحله اول

برای تهیه بستنی بیسکویتی مادر خوشمزه ابتدا موزها را پوست گرفته و حلقه های کوچکی برش دهید و در ظرفی بریزید سپس ظرف موز را در فریزر قرار دهید سپس به مدت 2 الی 3 ساعت در فریزر بمانید تا کاملا موز کاملاً یخ زده منجمد و جامد می شود.

مرحله دوم

در همین حین مقداری بیسکویت مادر را در همزن یا آسیاب بریزید و کاملا چرخ کنید و اگر همزن ندارید می توانید بیسکویت ها را با آسیاب یا آسیاب برقی و یا حتی آسیاب دستی کاملاً خرد کنید تا یکدست شوند.

سطح سوم

سپس پودر بیسکویت را در میکسر یا مخلوط کن بریزید و موز یخ زده را به آنها اضافه کنید سپس خوب هم بزنید تا کاملا مخلوط شوند و قوام یکدست و یکدستی به دست آید.مقدار موز بستگی به ذائقه شما دارد.

مرحله چهارم

هر چه تعداد موز داخل بستنی بیشتر بریزید خوشمزه تر می شود اما باید مواظب باشید که زیاد موز نریزید چون ممکن است بافت بستنی شل شود، سپس خامه صبحانه را به مخلوط بیسکویت موز اضافه کنید. دوباره مخلوط کنید

مرحله پنجم

وقتی خامه کاملا جذب بیسکویت ها شد و بافت مخلوط خمیری و نرم شد، کمی وانیل به مخلوط اضافه کنید، دوباره مخلوط کنید تا عطر وانیل در مواد پخش شود، به جای وانیل می توانید از پودر کاکائو استفاده کنید. عطر آن

مرحله ششم

اگر از پودر کاکائو برای طعم دادن به بستنی استفاده کنید بستنی شکلاتی می شود و برای شیرین شدن بستنی باید از شیرین کننده استفاده کنید سپس مقداری عسل روی مخلوط بریزید و دوباره هم بزنید تا بستنی شیرین شود.

مرحله هفتم

مقدار عسل بستگی به ذائقه و ذائقه شما دارد و اگر دوست دارید بستنی تان خیلی شیرین باشد می توانید عسل بیشتری اضافه کنید وقتی همه مواد خوب مخلوط و یکدست شدند بستنی را در ظرف مناسب و شیک بریزید.

مرحله هشتم

برای تهیه بستنی های تکی می توانید از قالب های کوچک بستنی استفاده کنید و مقداری از بستنی را در قالب ها بریزید و یا از یک قالب بزرگ استفاده کنید و تمام بستنی ها را داخل آن بریزید سپس با قاشق بستنی را در ظرف های جداگانه بریزید. .

مرحله نهم

سپس قالب بستنی را در فریزر قرار دهید و 5-6 ساعت در فریزر بگذارید تا کاملا سفت شود و قوام آن سفت و منسجم شود روی وعده های غذایی یک نفره بریزید.

مرحله دهم

سپس روی بستنی را با تکه های شکلات و چند دایره موز تزیین کنید، بیسکویت مادر را نیز در کنار بستنی قرار دهید، برای تزیین بستنی می توانید از پودر پسته یا خلال، گردوی آسیاب شده یا فندق خرد شده در آخر یخ استفاده کنید. خامه بیسکویت مادر را به عنوان یک دسر خوشمزه و لذیذ برای پذیرایی از مهمانان در کنار سایر دسرها سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا