آشپزی

طرز تهیه بیسکو اورنج با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه بیسکو اورنج را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه شیرینی پرتقالی

شیرینی پرتقالی یکی از انواع شیرینی های خوشمزه و جذاب است که خیلی راحت و سریع و بدون نیاز به فر و همزن تهیه می شود.این شیرینی خوشمزه برای سرو بسیار مناسب است و بافت سبکی دارد.کوکی پرتقالی در تهیه می شود. راه های مختلف. برای راهنمای کامل و گام به گام طرز تهیه بیسکویت نارنجی به ادامه مطلب بروید و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای بیسکوی پرتقال
شیر کاکائو 100 گرم
شیر عسل 50 گرم
شکلات تلخ 50 گرم
پودر بیسکویت شکلاتی 1 فنجان سر پر
برشتوک 30 گرم
بادام زمینی بو داده 30 گرم
پوست پرتقال را رنده کنید 1 قاشق مرباخوری
کوکی های Oreo 1 بسته

طرز تهیه شیرینی پرتقالی

مرحله اول

برای تهیه بیسکویت نارنجی ابتدا مقداری شکلات شیری را در ظرفی بریزید و در بن ماری و روی حرارت غیر مستقیم ذوب کنید سپس مقداری از شکلات ذوب شده را در قالب های سیلیکونی بریزید تا یک لایه شکلات آب شده دور قالب را بپوشاند.

مرحله دوم

سپس بگذارید شکلات خودش را بگیرد و سفت شود، سپس قالب را برعکس کنید تا شکلات اضافی بیرون بیاید، دقت کنید که داخل قالب را با شکلات پر نکنید و کف و کناره های قالب را پر کنید تا یک حفره شکلاتی داشته باشید. .

سطح سوم

سپس لبه های آن را به کمک کاردک صاف کرده و قالب سیلیکونی را در یخچال قرار دهید تا شکلات ها کاملا سفت شوند، در این مدت شیر ​​عسلی را در ظرفی بریزید و شکلات تیره ای را که در حمام آب ذوب کرده اید اضافه کنید.

مرحله چهارم

سپس مخلوط را هم بزنید تا کاملا یکدست شود سپس بیسکویت ها را داخل آسیاب بریزید و پودر کنید و به مخلوط شکلات و عسل یک قاشق غذاخوری پودر بیسکویت اضافه کنید و مخلوط کنید تا کاملا یکدست شود سپس مواد کورن فلکس را بریزید.

مرحله پنجم

بعد یک عدد پرتقال را بشویید و پوست آن را با رنده ریز رنده کنید، سپس پوست پرتقال رنده شده را به مخلوط مواد اضافه کنید و مخلوط کنید، در هنگام رنده شدن پوست پرتقال مراقب باشید که پوست سفید آن را نزنید زیرا شیرینی را تلخ می کند.

مرحله ششم

سپس مقداری بادام زمینی تفت داده و روی مخلوط بریزید و مخلوط کنید تا بافت مواد کاملا یکنواخت شود سپس قالب سیلیکونی را از یخچال خارج کرده و مقداری از مواد را با قاشق داخل قالب بریزید و فشار دهید سپس سطح را صاف کنید.

مرحله هفتم

قالب سیلیکونی را دوباره دو تا سه ساعت در یخچال بگذارید تا مواد متوسط ​​آن به خوبی جذب شود و کاملا سفت و یکدست شود.

مرحله هشتم

سپس روی سطح صاف شکلات ها مقداری شکلات ذوب شده بریزید و روی بیسکویت های گردی که آماده کرده اید بچینید و با دست کمی فشار دهید تا سفت شوند و می توانید یک ساعت دیگر بیسکویت ها را در یخچال بگذارید.

مرحله نهم

سپس با توجه به سلیقه و سلیقه خود می توانید روی کیک ها را با پودر پسته، پودر نارگیل، گردوی خرد شده و خلال بادام تزیین کنید، سپس بیسکویت های پرتقالی را در ظرف مناسبی بریزید و این کیک های خوشمزه و جذاب را با چای سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا