آشپزی

طرز تهیه بیسکو بستنی +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه بیسکویت بستنی

بستنی بیسکویت که به بستنی بیسکویت هم معروف است یکی از خوشمزه ترین دسرهای بین المللی است که آموزش کامل و قدم به قدم آن را ببینید. طرز تهیه بیسکویت بستنی برای سرگرمی روز همراه باشید

مواد لازم بیسکویت بستنی
بستنی وانیلی ½ لیتر
یک تکه شکلات 50 گرم
موز 1 قطعه
آب پرتقال ⅓ شیشه
پودر ژلاتین 1 قاشق غذاخوری
گردو 2 قاشق غذاخوری
بیسکویت پای بوربن 2 بسته

طرز تهیه بیسکویت بستنی

مرحله اول

برای تهیه یک بیسکویت بستنی خوشمزه در ابتدای کار آب پرتقال را به همراه پودر ژلاتین در ظرفی فلزی ریخته و روی حرارت بخار آب قرار می دهیم تا نشاسته کاملا در آب پرتقال حل شود.

مرحله دوم

بستنی وانیلی را در آشپزخانه بگذارید تا نرم شود سپس گردو و شکلات تخته ای را ریز خرد کنید. سپس موز را پوست گرفته و نگینی می کنیم.

سطح سوم

در این مرحله مخلوط آب پرتقال و پودر ژلاتین را از روی حرارت بردارید و اجازه دهید خنک شود. سپس بستنی وانیلی را در دمای محیط به همراه آب پرتقال در یک کاسه بزرگ بریزید.

مرحله چهارم

حالا موز، شکلات تخته ای و گردو را به کاسه اضافه کنید و مواد را با هم مخلوط کنید تا یکدست شود. سپس ته ظرف مناسب مربع یا مستطیل یک ردیف بیسکویت بچینید.

مرحله پنجم

در این مرحله مخلوط مواد را روی بیسکویت ها بریزید و با کفگیر یا پشت قاشق به طور یکنواخت پخش کنید. سپس روی مواد را با یک لایه بیسکویت دیگر بپوشانید.

مرحله ششم

حالا ظرف را به مدت 8 ساعت در فریزر قرار می دهیم تا دسرها قوام بیایند. در آخر دسرها را به دلخواه با چاقوی چرب شده برش داده و در ظرف سرو بچینید. نوش جان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا