آشپزی

طرز تهیه دسر بلک فارست با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه دسر بلک فارست را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه دسر جنگل سیاه

شوارتزوالد یک دسر خوشمزه و جذاب آلمانی است که طعم و عطر فوق العاده ای دارد و بسیار راحت و سریع تهیه می شود.این دسر معمولا با گیلاس یا گیلاس درست می شود که طرفداران زیادی دارد و آن را به یک دسر محبوب در بین مردم تبدیل کرده است. . برای راهنمای کامل و گام به گام طرز تهیه دسر جنگل سیاه به ادامه مطلب بروید بالاخره یک سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
کیک شکلاتی 1 بسته
اسپرسو یا قهوه فوری 1 شلیک
کرم رنگ 100 گرم
گیلاس کافی
قند 1 قاشق غذاخوری
شکلات صبحانه یا شکلات تخته ای کافی

طرز تهیه دسر جنگل سیاه

مرحله اول

ابتدا اسفنج شکلاتی را در ظرفی خرد کنید، می توانید به روش های مختلف اسفنج شکلاتی خود را درست کنید یا از اسفنج های آماده شکلاتی استفاده کنید، سپس با قاشق یا دست، اسفنج خرد شده را به کف ظرف مناسب فشار دهید. آن را بدهید تا فشرده شود.

مرحله دوم

سپس قهوه فوری یا اسپرسو را با کمی آب جوش مخلوط کنید تا آماده شود، سپس آن را روی اسفنج شکلاتی ته قابلمه بریزید تا اسفنج طعم و عطر قهوه را به خود بگیرد، سپس داخل قابلمه خامه قنادی بریزید و به شدت هم بزنید ده دقیقه هم بزنید تا رنگ کرم مات شود.

سطح سوم

وقتی خامه فرم گرفت که جای تیغه های همزن روی خامه بماند و وقتی کاسه را برگردانید خامه از ظرف نیفتد خامه آماده است سپس کیک شکلاتی از خامه زده شده ریخته می شود و طوری پخش کنید که تمام سطح خرده های کیک فشرده را بپوشاند

مرحله چهارم

سپس برای درست کردن مارمالاد ابتدا آلبالوها را شسته و دانه های آن را جدا کنید سپس در قابلمه ای بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید سپس کمی شکر به آلبالوها اضافه کنید و هم بزنید تا شکر کاملا حل شود و مخلوط به دست آید. به غلظت مناسب برسد.

مرحله پنجم

سپس مارمالاد را از روی حرارت بردارید و در دمای محیط قرار دهید تا حرارت اولیه خود را از دست بدهد و خنک شود، سپس مارمالاد را روی خامه بریزید و آن را پخش کنید، سپس مقداری شکلات را در بلوک بین ماری روی بخار از دیگ ذوب کنید. با مارمالاد پوشانده شده است.

مرحله ششم

به جای شکلات میتونید از شکلات صبحانه استفاده کنید و روی مارمالاد بریزید و پخش کنید.بعد دوباره مقداری اسفنج شکلاتی برش بزنید و روی مواد بریزید و پخش کنید تا کاملا سطح مواد رو بپوشونه.مقدار کیک شکلاتی خرد شده بستگی داره. روی طعم و مزه شماست.

مرحله هفتم

در این مرحله مقداری از خامه فرم گرفته را با کاکائو مخلوط کرده و هم می زنیم تا یکدست شود سپس روی دسر را با خامه شکلاتی تزیین کرده و به مدت 7-8 ساعت در یخچال قرار می دهیم تا دسر شکل خودش را بگیرد و سفت شود. باید ترکیب شود و طعم و عطر همه مواد با هم ترکیب شود.

مرحله هشتم

در این مرحله دسر بلک فارست را از یخچال خارج کرده و برش بزنید و در ظرف مناسبی قرار دهید و روی آن را با پسته، پودر نارگیل، تکه های گردو و برش های موز و توت فرنگی تزئین کنید و به عنوان یک دسر ساده و شیک سرو کنید. چای و قهوه سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا