آشپزی

طرز تهیه رولت هویج +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه رول هویج

رول هویج یکی از انواع شیرینی های بین المللی ساده است که با مواد مختلف درست می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه رول هویج برای سرگرمی روز همراه باشید

مواد رول هویج
یک تخم مرغ 4 عدد
قند 90 گرم
ارد 100 گرم
وانیل ¼ قاشق چایخوری
روغن مایع 40 گرم
هویج 90 گرم
پودر دارچین 1 قاشق چایخوری
مواد لازم برای پر کردن پنیر
پنیر ماسکارپونه 200 گرم
خامه قنادی شکل 200 گرم
شکر پودر شده 2 تا 3 قاشق غذاخوری

طرز تهیه رول هویج

مرحله اول

برای تهیه رول هویج ابتدا هویج را بشویید سپس پوست آن را جدا کرده و با دندانه های ریز روی رنده رنده کنید. سپس هویج رنده شده را بین دو دستمال آشپزخانه قرار می دهیم.

مرحله دوم

حالا اجازه دهید آب اضافی هویج رنده شده خارج شود. سپس تخم مرغ ها را به همراه شکر در ظرف مناسبی بریزید سپس با همزن برقی هم بزنید تا مخلوط تخم مرغ سبک و کشدار شود.

سطح سوم

در این مرحله روغن مایع را به مخلوط تخم مرغ اضافه کنید سپس با سرعت متوسط ​​همزن برقی هم بزنید تا یکدست شود. سپس پودر دارچین را به همراه آرد در الک بریزید سپس 3 بار الک کنید.

مرحله چهارم

حالا مخلوط آرد را به خمیر رول اضافه می کنیم سپس به کمک لیسک با حرکات دایره ای از یک طرف هم می زنیم تا بافت خمیر رول یکدست شود. سپس هویج رنده شده را روی رول اضافه می کنیم و مخلوط می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله فر را روی 180 درجه سانتیگراد قرار می دهیم سپس می گذاریم فر کاملا گرم شود. بعد داخل سینی فر را با کاغذ روغنی می کشیم سپس مخلوط رول را داخل آن پهن می کنیم.

مرحله ششم

حالا قالب را در طبقه وسط فر قرار می دهیم سپس رول را به مدت 15-20 دقیقه در فر می گذاریم تا پخته شود. سپس، پس از اتمام زمان، چرخ رولت را با خلال دندان تست می کنیم.

مرحله هفتم

در این مرحله خلال دندان را از وسط رول خارج می کنیم، اگر خمیر کیک به خلال دندان نچسبد رول کاملا پخته شده است. سپس قالب را از فر در می آوریم، سپس روی آن را با یک حوله نخی تمیز می پوشانیم.

مرحله هشتم

حالا اجازه دهید رول به مدت 10-15 دقیقه در دمای اتاق بماند تا خنک شود. در این فاصله فیلینگ پنیری را آماده کنید، ابتدا خامه قنادی را با همزن برقی به مدت 10 دقیقه با دور تند هم بزنید.

مرحله نهم

در این مرحله پودر قند را داخل الک می ریزیم سپس روی خامه قنادی صاف می کنیم و دوباره با سرعت زیاد همزن برقی به مدت 2 دقیقه هم می زنیم. سپس پنیر ماسکارپونه را به خامه قنادی اضافه کرده و مخلوط کنید.

مرحله دهم

حالا رول را از تابه در می آوریم سپس فیل پنیری را به طور یکنواخت روی رول پهن می کنیم و رول می کنیم. سپس رول را با پارچه تمیز میپیچیم و به مدت 1 ساعت در یخچال میگذاریم.

مرحله یازدهم

در آخر رول را از یخچال خارج کرده و روی آن را با فیل پنیری پوشانده و به دلخواه تزیین می کنیم و به مدت 1 ساعت در یخچال استراحت می دهیم سپس با چای زعفرانی سرو می کنیم. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا