آشپزی

طرز تهیه رول مرغ با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه رول مرغ را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه رول مرغ

رول مرغ یکی از غذاهای خوش طعم و لذیذ است که بافتی سبک و ترد دارد، می توانید از رول مرغ به عنوان یک پیش غذای شیک برای پذیرایی و چیت استفاده کنید، این غذای خوشمزه که بسیار راحت تهیه می شود طرفداران زیادی دارد. برای معرفی کامل و گام به گام طرز تهیه رول مرغ برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای پخت مرغ مقدار مواد
سینه مرغ 1 قطعه
یک پیاز کوچک 1 قطعه
اب کافی
نمک و زردچوبه کافی
فلفل کافی
مواد لازم برای رول مرغ سرخ شده مقدار مواد
سینه مرغ سوخاری 1 قطعه
ذرت 3 قاشق غذاخوری
پیازچه 2 قاشق غذاخوری
پنیر خامه ای 1 قاشق غذاخوری
پیتزا با پنیر 3 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل کافی
نان تست در مقادیر کافی
سس کچاپ یا گوجه فرنگی برای تزیین کافی
پودر آویشن برای تزیین کافی
مواد مورد نیاز برای دستمال سفره مقدار مواد
ارد کافی
تخم مرغ زده شده 1 قطعه
آرد سوخاری کافی

طرز تهیه رول مرغ

مرحله اول: مرغ و مواد را در قابلمه بریزید

ابتدا یک تکه مرغ را که بهتر است از سینه مرغ استفاده کنید، داخل قابلمه بریزید، مقداری آب روی آن بریزید، سپس یک پیاز کوچک را پوست بگیرید، بشویید، به قابلمه اضافه کنید، مقداری نمک، فلفل و زردچوبه داخل قابلمه بریزید. قابلمه و اضافه کنید.

مرحله 2: پختن سینه مرغ

قابلمه را روی حرارت متوسط ​​قرار می دهیم و اجازه می دهیم مرغ حدود یک ساعت بپزد، بعد از این مدت قابلمه را از روی حرارت برداشته و کناری می گذاریم تا کمی خنک شود و به دمای محیط می رسد، سپس مرغ را از قابلمه خارج کرده و در ظرف دیگری قرار می دهیم. ، دادن

مرحله 3: پیازچه و ذرت را به مرغ های ریش دار اضافه کنید

مرغ را با چنگال رنده کرده و در ظرفی می ریزیم سپس پیاز را که خوب شسته و خشک شده خرد کرده و به مرغ ها اضافه می کنیم سپس مقداری ذرت روی مرغ ها می ریزیم و مخلوط می کنیم.

مرحله چهارم: پنیر خامه ای را به مواد اضافه کنید

بهتر است از کنسرو ذرت استفاده کنید، در غیر این صورت قبل از افزودن ذرت به جوجه ها، آنها را بپزید تا بافت آن نرم شود، سپس به مرغ های ریش ریش شده اضافه کنید، سپس مقداری پنیر خامه ای به مواد اضافه کنید و مخلوط کنید تا کاملا یکدست شوند.

مرحله 5: پنیر پیتزا را اضافه کنید

سپس مقداری پنیر پیتزا روی مواد بریزید و مخلوط کنید مقدار پنیر پیتزا بستگی به ذائقه شما دارد و هر چه بیشتر باشد رول مرغ لذیذتر و لذیذتر می شود.می توانید مقدار کمی پنیر پیتزا به مواد اضافه کنید. عناصر.

مرحله ششم: نمک و فلفل را به مواد اضافه کنید

مقداری نمک و فلفل روی مواد بپاشید، همه مواد را خوب هم بزنید تا کاملا مخلوط و یکدست شود و عطر و طعم همه مواد مخلوط شود، سپس چند نان برشته شده را روی سطح صاف قرار دهید و با چاقوی تیز بردارید. . .

مرحله هفتم: مواد متوسط ​​را داخل نان تست بریزید

بعد از اینکه لبه های خشک نان تست را جدا کردید با وردنه روی نان تست باز کنید تا کاملا صاف شود سپس مقداری از مواد را داخل نان تست بریزید و گرد کنید و در آخر لبه نان تست را خیس کنید. با آب تا زمانی که به رول بچسبد.

مرحله هشتم: تخم مرغ را برای دستمال هم بزنید

سفت برشته کنید تا مواد نریزد، همه نان تست ها را به همین ترتیب آماده کنید، سپس در یک ظرف کمی آرد بریزید، در ظرفی دیگر تخم مرغ را بریزید، با چنگال مخلوط کنید تا یکدست و یکدست شود.

مرحله نهم: نان ها را در آرد و تخم مرغ زده شده آغشته کنید

سپس آرد سوخاری را در ظرف سوم بریزید، سپس رول های آماده را ابتدا داخل ظرف آرد آغشته کنید تا سطح نان تست کاملا با آرد آغشته شود، سپس رول مرغ را در تخم مرغ زده شده فرو کنید و بیرون بیاورید تا تمام قسمت های آن کاملاً آغشته شود. پوشیده شده با تخم مرغ بله باشد

مرحله 10: رول های مرغ را در آرد سوخاری آغشته کنید

سپس نان ها را در آرد سوخاری آغشته کنید، حلقه حلقه کنید تا همه قسمت ها با آرد سوخاری پوشانده شود، همه نان ها را به همین ترتیب آماده کنید، در ظرفی بچینید، سپس در تابه ای کمی روغن بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید.

مرحله یازدهم: رول مرغ را سرخ کنید

وقتی روغن داغ شد رول های مرغ را داخل آن بریزید و سرخ کنید و بعد از اینکه یک طرف رول ها کاملا قرمز و طلایی شد آنها را برگردانید تا طرف دیگر هم سرخ و طلایی شود بعد از اینکه رول ها خوب سرخ شدند آنها را از فر بیرون بیاورید از سینی بیرون بیاورید.

مرحله 12: رول مرغ را تزئین کنید

سپس رول های مرغ سرخ شده را در ظرف دیگری بریزید تا حرارت کمی کم شود سپس طبق ذائقه خود می توانید رول های مرغ را در ظرف مناسبی بریزید سپس با سس گوجه فرنگی و مقداری پودر آویشن تزیین کنید. در آخر مرغ را به عنوان یک انگشت خوشمزه و پرطرفدار یا یک پیش غذای ساده و شیک برای پذیرایی و مهمانی در کنار انواع دارچین سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا