آشپزی

طرز تهیه سالاد لبو +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه سالاد لبو

این سالاد ارزش غذایی بسیار خوبی دارد و برای فصل زمستان مناسب است. این سالاد بسیار مغذی تر از سالادهای دیگر است. چغندر و نان دارای خواص بسیاری از جمله آنتی اکسیدان های قوی هستند که می توانند ایمنی بدن را تقویت کنند. طعم شیرین لبو و طعم آب انار به همراه اسیدیته آب لیمو ترکیبی عالی را ایجاد می کند. این سالاد خوشمزه و زیبا را می توانید با غذای اصلی در مهمانی ها سرو کنید. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد لبو با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای سالاد لب
چغندر 2 عدد
کلم قرمز یک چهارم عدد
دانه های انار 1 فنجان
لیمو ترش 1 قطعه
روغن زیتون کافی
نمک و فلفل کافی

طرز تهیه سالاد لبو

مرحله اول

برای تهیه سالاد نان لذیذ با انار و لیموترش در ابتدای کار نان را شسته و با کمی آب در ظرف مناسبی قرار می دهیم. سپس قابلمه را روی اجاق می گذاریم تا بجوشد. سپس آن را از آب خارج کرده و پوست آن را جدا کنید.

مرحله دوم

در این مرحله لب ها را به صورت ورقه ای نازک و یکدست برش می دهیم و در ظرفی می ریزیم. سپس کلم قرمز را بشویید و رنده یا ریز خرد کنید. نیمی از لیمو را به ورقه های نازک برش دهید.

سطح سوم

سپس به مواد اضافه می کنیم. انار خرد شده را اضافه کنید و در آخر آب نصف لیموترش را به سالاد اضافه کنید. روغن زیتون، نمک و فلفل را اضافه کنید و به آرامی هم بزنید و در بشقاب مناسب سرو کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا