آشپزی

طرز تهیه ساندویچ تن ماهی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه ساندویچ تن ماهی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه ساندویچ تن ماهی

ساندویچ تن ماهی یکی از غذاهای بین المللی خوشمزه و پرطرفدار است که با مواد مختلف درست می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله آن را ببینید. طرز تهیه ساندویچ تن ماهی برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
کنسرو تن 1 قطعه
ذرت کنسرو شده 1 قطعه
خيار شور 6 تا 7 عدد
یک پیاز کوچک 1 قطعه
آبلیموی تازه 1 قطعه
سس مایونز 2 تا 3 قاشق غذاخوری
آویشن، فلفل سیاه، نمک کافی

طرز تهیه ساندویچ تن ماهی

مرحله اول

من آماده می کنم یک ساندویچ تن ماهی خوشمزه در ابتدای کار فلس های پیاز را جدا می کنیم سپس آن را ریز خرد می کنیم. در مرحله بعد یک کاسه مناسب انتخاب می کنیم، سپس روی آن صافی می گذاریم.

مرحله دوم

حالا کنسرو ماهی تن را در یک صافی بریزید و اجازه دهید روغن اضافی آن خارج شود. سپس ذرت های کنسرو شده را در آبکش ریخته و اجازه دهید آب اضافی آن خارج شود. سپس خیارشور را می شوییم.

سطح سوم

در این مرحله خیار شور را نگینی خرد می کنیم. سپس یک کاسه مناسب و جادار انتخاب می کنیم سپس ماهی تن را در ظرف می ریزیم و با چنگال گوشت ماهی را حل می کنیم تا ریش شود.

مرحله چهارم

حالا کنسرو ذرت، ترشی خرد شده و پیاز نگینی را داخل کاسه ماهی تن بریزید، سپس مواد را خوب با هم مخلوط کنید تا با هم ترکیب و یکدست شوند. سپس آبلیموی تازه را روی مواد می ریزیم.

مرحله پنجم

در این مرحله آویشن، فلفل و نمک را به مخلوط ساندویچ اضافه کنید سپس خوب هم بزنید تا مواد مخلوط و یکدست شوند. سپس سس مایونز را داخل کاسه با فیلینگ ساندویچی بریزید.

مرحله ششم

حالا مخلوط ساندویچ را خوب مخلوط کنید تا سس به همه مواد ساندویچ برسد. سپس روی کاسه را با سلفون می پوشانیم و به مدت 3 ساعت در یخچال می گذاریم تا سس جذب مواد شود.

مرحله هفتم

در آخر مخلوط ساندویچ را از یخچال خارج کرده و در صورت نیاز دوباره سس را اضافه کرده و هم بزنید. سپس می توانید این ساندویچ خوشمزه را با نان باگت تازه و نوشابه میل کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا