آشپزی

طرز تهیه ساندویچ مرغ خامه ای با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه ساندویچ مرغ خامه ای را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه ساندویچ مرغ خامه ای

ساندویچ مرغ خامه ای یکی از غذاهای ساده و لذیذ بین المللی است که می توانید آن را با مواد مختلف تهیه کنید تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه ساندویچ مرغ خامه ای برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای 2 نفر
سینه مرغ 200 گرم
کره 1 قاشق غذاخوری
پیاز 1 قطعه
نمک، فلفل، زردچوبه و پودر سیر کافی
جعفری 2 قاشق غذاخوری
کرم رنگ 1 قاشق غذاخوری
کدو سبز 1 قطعه
روغن زیتون کافی
سیب زمینیها 2 عدد
رازیانه خشک 1 قاشق غذاخوری

طرز تهیه ساندویچ مرغ خامه ای

مرحله اول

برای تهیه ساندویچ مرغ خامه ای ساده ابتدا سینه مرغ را به قطعات مساوی برش می دهیم سپس فلس های پیاز را جدا کرده و می شوییم. سپس یک تابه مناسب را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و روغن را به تابه اضافه می کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله اجازه دهید کره آب شود سپس پیاز را اضافه کرده و تفت دهید تا پیاز سبک و شفاف شود. سپس سینه مرغ خرد شده را به پیاز اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا رنگ سینه مرغ تغییر کند.

سطح سوم

حالا نمک، فلفل، پودر سیر و زردچوبه را به سینه مرغ اضافه کنید، سپس حرارت را زیاد کنید و تفت دهید تا سینه مرغ خشک شود. سپس جعفری را شسته و روی تخته گوشت گذاشته و خرد می کنیم.

مرحله چهارم

در این مرحله جعفری را به همراه خامه صبحانه به سینه مرغ اضافه می کنیم و تفت دادن را ادامه می دهیم تا سینه مرغ کاملا پخته و سرخ شود. سپس کدوها را می شوییم، سپس آنها را به صورت چرخ می کنیم.

مرحله پنجم

حالا گردهای کدو سبز را با نمک، فلفل، پودر سیر و روغن زیتون مزه دار کنید، سپس آن ها را در توستر یا تابه دو طرفه بریزید و بگذارید دو طرف کاملاً کباب شوند. سپس سیب زمینی ها را پوست بگیرید و بشویید.

مرحله ششم

در این مرحله سیب زمینی را خلال می کنیم سپس کمی نمک، فلفل، شوید خشک و روغن زیتون به آن اضافه می کنیم و ماساژ می دهیم تا سیب زمینی طعم دار شود. بعد سیب زمینی رو مثل کدو سبز تفت میدیم.

مرحله هفتم

در آخر مخلوط سینه مرغ خامه ای را داخل باگت بریزید سپس سیب زمینی پخته شده و کدو سبز را داخل باگت قرار دهید. در آخر ساندویچ را با سالاد سبز، ترشی، گوجه فرنگی و سس به دلخواه سرو می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا