آشپزی

طرز تهیه سرویسی گوشت با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه سرویسی گوشت را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه سرویس گوشت

سرویس گوشت یکی از ساندویچ های قدیمی و خوشمزه ایرانی است که با طعم های مختلف درست می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه سرویس گوشت برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
گوشت گوساله 500 گرم
پیاز 2 عدد بزرگ
آبلیموی تازه 2 قاشق غذاخوری
فلفل 1 قاشق چایخوری
گوجه فرنگی 4 عدد
نمک و کره کافی

طرز تهیه سرویس گوشت

مرحله اول

برای تهیه یک سرویس گوشت لذیذ ابتدا گوشت گاو را به قطعات کوچک و یکنواخت خرد می کنیم سپس فلس های پیاز را جدا می کنیم و می شوییم سپس روی رنده ریز رنده می کنیم.

مرحله دوم

پیاز رنده شده، فلفل سیاه، نمک و آبلیموی تازه را به گوشت اضافه کنید و مخلوط کنید سپس روی گوشت را سلفون بپوشانید و به مدت 12 ساعت در یخچال بگذارید.

سطح سوم

در این مرحله بعد از این مدت گوشت طعم دار شده را از یخچال خارج می کنیم سپس تابه مناسبی را روی حرارت ملایم قرار می دهیم. بعد کمی روغن مایع به ماهیتابه اضافه می کنیم و اجازه می دهیم روغن خوب داغ شود.

مرحله چهارم

حالا گوشت را به همراه پیاز در تابه بریزید و حرارت را زیاد کنید تا آب گوشت کاملا تبخیر شود. سپس وقتی گوشت کمی سرخ شد، نصف لیوان آب به گوشت اضافه کنید و درب تابه را ببندید.

مرحله پنجم

در این مرحله می گذاریم گوشت کاملا بپزد و نرم شود. سپس گوجه ها را می شوییم و پوست آن ها را جدا می کنیم سپس آنها را ریز خرد می کنیم. وقتی گوشت گوجه فرنگی پخته شده را به آن اضافه می کنیم.

مرحله ششم

حالا دوباره حرارت را زیاد می کنیم و می گذاریم گوجه بپزد و آب اضافی آن تبخیر شود. سپس بعد از 15 دقیقه حرارت را خاموش کرده و مواد را در نان باگت به همراه خیارشور و کلم سرو می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا