آشپزی

طرز تهیه سس شکلاتی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه سس شکلاتی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه سس شکلاتی

سس شکلاتی یکی از انواع سس های شیرینی پزی است که برای تزیین انواع کیک و شیرینی استفاده می شود برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سس شکلاتی برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای سس شکلات
یک تکه شکلات 100 گرم
کرم رنگ 100 گرم
روغن مایع 1 قاشق غذاخوری

طرز تهیه سس شکلاتی

مرحله اول

برای اینکه سس شکلاتی به راحتی درست شود ابتدا خامه صبحانه را در قابلمه مناسبی بریزید سپس قابلمه را روی حرارت ملایم قرار دهید و مدام هم بزنید تا خامه صبحانه یکدست شود.

مرحله دوم

در این مرحله که خامه صبحانه به جوش آمد حرارت را خاموش می کنیم سپس شکلات بلوک را ریز خرد می کنیم و همراه با کره مایع به خامه صبحانه اضافه می کنیم.

سطح سوم

حالا خامه صبحانه را مدام هم بزنید تا شکلات از حرارت خامه آب شود و در کل خامه پخش شود. توجه داشته باشید که سس شکلات به سرعت سفت می شود، بنابراین باید سریع از آن استفاده کنید.

مرحله چهارم

در آخر سس هات چاکلت را در ظرف مورد نظر بریزید سپس اجازه دهید خنک شود و درب آن را ببندید سپس در یخچال نگهداری کنید. برای استفاده دوباره حرارت می دهیم تا یکدست شود. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا