آشپزی

طرز تهیه سوپ اسفناج با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه سوپ اسفناج را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه سوپ اسفناج

سوپ اسفناج یکی از انواع پیش غذای کمتر شناخته شده در بین آشپزهای ایرانی است که با دستور پخت های مختلفی درست می شود، آموزش کامل و مرحله به مرحله را مشاهده کنید. طرز تهیه سوپ اسفناج برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای 2 نفر
اسفناج 200 گرم
قارچ 200 گرم
شیر نر 1 فنجان
آب جوش 1 فنجان
عصاره گیاهی 2 عدد
برنج ½ فنجان
نخود فرنگی 100 گرم
نمک و فلفل کافی

طرز تهیه سوپ اسفناج

مرحله اول

من آماده می کنم سوپ اسفناج ساده در ابتدای کار اسفناج ها را می شوییم سپس در آبکش می گذاریم و می گذاریم آب اضافی آن خارج شود. سپس اسفناج را همراه با شیر داخل غذاساز می ریزیم.

مرحله دوم

حالا اسفناج و شیر را هم میزنیم تا یکدست شوند. سپس مخلوط شیر و اسفناج را در قابلمه مناسبی بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید. حالا عصاره سبزی را در آب در حال جوش بریزید و هم بزنید.

سطح سوم

در این مرحله که عصاره سبزی در آب جوش حل شد، آن را داخل ظرفی که پوره اسفناج دارد می ریزیم. سپس برنج را شسته و به پوره اسفناج اضافه می کنیم، سپس قارچ ها را شسته و خرد می کنیم.

مرحله چهارم

حالا بگذارید اسفناج بپزد سپس قارچ های خرد شده را به همراه آبلیموی تازه و نخود فرنگی به سوپ اضافه کنید و هم بزنید. سپس اجازه دهید سوپ کاملا بجوشد و جا بیفتد.

مرحله پنجم

در این مرحله که آش کاملا جا افتاد نمک و فلفل سیاه را اندازه می کنیم و بعد از 5 دقیقه جوشیدن از روی حرارت برمی داریم. سپس سوپ را در غذاساز بریزید و کاملا مخلوط کنید.

مرحله ششم

در آخر سوپ اسفناج پوره شده را در ظرف مورد نظر بریزید سپس با خامه صبحانه تزیین کنید. سپس سوپ اسفناج را با نان تازه و آبلیموی تازه سرو می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا