آشپزی

طرز تهیه سوپ ذرت با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه سوپ ذرت را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه سوپ ذرت

سوپ ذرت یکی از پیش‌غذاهای بین‌المللی ساده و لذیذ است که می‌توانید با دستور پخت‌های مختلف آن را تهیه کنید تا آموزش کامل و مرحله‌به‌گام را ببینید. طرز تهیه سوپ ذرت برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
ذرت 3 فنجان
پیاز بزرگ 1 قطعه
سیب زمینی بزرگ 1 قطعه
یک هویج بزرگ 2 عدد
آب مرغ 1 لیتر
اب 3 فنجان
قارچ 300 گرم
آبلیموی تازه 2 قاشق غذاخوری
شیر نر 2 لیوان
نمک و فلفل کافی

طرز تهیه سوپ ذرت

مرحله اول

برای تهیه سوپ ذرت خوشمزه ابتدا پیاز را پوست بگیرید سپس آن را ریز خرد کنید. سپس پوست سیب زمینی را جدا می کنیم و سپس آن را می شوییم و به مکعب های متوسط ​​برش می دهیم.

مرحله دوم

حالا هویج را می شوییم و با پوست کن پوست آن را جدا می کنیم و به صورت چرخ برش می دهیم. حالا قارچ را بشویید، سپس آن را به صورت ورقه ای برش دهید. سپس ظرف مناسبی روی اجاق می گذاریم.

سطح سوم

در این مرحله داخل قابلمه ای کمی روغن مایع می ریزیم سپس پیاز خلالی شده را اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا پیاز سبک و شیشه ای شود. سپس سیب زمینی و هویج خرد شده را به قابلمه اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

حالا 2 پیمانه ذرت را داخل قابلمه بریزید و هم بزنید سپس آب مرغ غلیظ را به همراه آب داخل قابلمه اضافه کنید و درب قابلمه را ببندید سپس بگذارید سبزیجات داخل قابلمه کاملا بپزند.

مرحله پنجم

در این مرحله که سبزی های داخل قابلمه کاملا پخته و نرم شدند با همزن برقی آن ها را هم می زنیم تا پوره شوند. سپس شیر را در ظرف مناسبی ریخته و روی حرارت ملایم قرار می دهیم.

مرحله ششم

حالا که شیر کمی گرم شد از روی حرارت بر می داریم. در مرحله بعد تابه مناسبی را روی حرارت زیاد قرار می دهیم سپس قارچ را به همراه آبلیموی تازه داخل تابه می ریزیم و تفت می دهیم تا آب اضافی قارچ تبخیر شود.

مرحله هفتم

در این مرحله قارچ را به همراه بقیه ذرت ها به قابلمه با سوپ اضافه کنید سپس هم بزنید. حالا شیر ولرم را کم کم به سوپ اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید تا شیر با سوپ مخلوط شود.

مرحله هشتم

در آخر نمک و فلفل را به سوپ اضافه کنید و هم بزنید سپس درب قابلمه را ببندید و اجازه دهید سوپ کاملا جا بیفتد. در آخر سوپ را در ظرف مورد نظر بریزید و با خامه رقیق شده تزئین کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا