آشپزی

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی

آش کدو حلوایی یکی از سوپ های خوشمزه فصل پاییز است که برای دیدن آموزش کامل و مرحله به مرحله می توانیم از آن به عنوان پیش غذا یا غذای کامل استفاده کنیم. طرز تهیه سوپ کدو حلوایی برای سرگرمی روز همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
اسکواش 300 گرم
چقدر بزرگه 1 قطعه
سیب زمینیها 1 قطعه
پیاز قرمز 1 قطعه
سیر 3 قرص
اب 750 میلی لیتر
شیر یا خامه 100 میلی لیتر یا 100 گرم
کره 3 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل و زردچوبه کافی

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی

مرحله اول

من آماده می کنم سوپ کدو حلوایی خوشمزه ابتدا پیاز و سیر را پوست بگیرید، سپس آنها را به صورت ریز خرد کنید. سپس هویج را می شوییم سپس با پوست کن پوست آن را جدا می کنیم.

مرحله دوم

حالا هویج را دایره ای برش می دهیم. سپس کدو تنبل را شسته و پوست آن را جدا می کنیم و سپس آن را مکعبی می کنیم. حالا سیب زمینی ها را پوست می گیریم.

سطح سوم

در این مرحله سیب زمینی ها را شسته و ریز خرد می کنیم. سپس یک قابلمه مناسب انتخاب می کنیم و مقداری روغن مایع داخل آن می ریزیم، سپس پیاز و سیر خرد شده را در قابلمه می ریزیم.

مرحله چهارم

حالا پیاز و سیر را کمی تفت دهید سپس کدو تنبل را به همراه سیب زمینی و هویج به قابلمه اضافه کنید. سپس روی مواد آب می ریزیم و اجازه می دهیم سبزیجات داخل قابلمه کاملا بپزند.

مرحله پنجم

در این مرحله که سبزی ها کاملا پخته شدند در قابلمه ای با همزن برقی آن ها را پوره کنید. سپس نمک و فلفل و زردچوبه را به سوپ اضافه کنید و هم بزنید سپس شیر یا خامه را اضافه کنید.

مرحله ششم

در آخر سوپ را هم زده و 2-3 دقیقه روی اجاق بگذارید تا بجوشد سپس قابلمه را از روی اجاق بردارید. در آخر سوپ را در ظرف مورد نظر بریزید و سرو کنید. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا