آشپزی

طرز تهیه شوکوبیس با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه شوکوبیس را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه شکلات

Chocobis یکی از انواع بیسکویت های شکلاتی خوشمزه و بین المللی است که با مواد و دستور العمل های مختلف درست می شود برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه چاکوبیس در ادامه مطلب و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای شکلات
شکلات سفید 200 گرم
بیسکویت پای بوربن 400 گرم
پودر پسته 100 گرم
عسل 1 قاشق غذاخوری
گل سرخ 2 قاشق چایخوری
مارمالاد زردآلو 3 قاشق غذاخوری
کرم رنگ 3 قاشق غذاخوری
شکلات تلخ 250 گرم

طرز تهیه شکلات

مرحله اول

برای تهیه شکلات خوشمزه در ابتدای کار بیسکویت را داخل غذاساز بریزید و مخلوط کنید تا بیسکویت کاملا پودر شود. سپس 300 گرم پودر بیسکویت را به همراه پسته، مارمالاد زردآلو، عسل و گلاب در ظرف مناسبی بریزید.

مرحله دوم

حالا شکلات سفید را به همراه سیاهی جداگانه روی حرارت دیگ می گذاریم تا کاملا آب شود. سپس خامه صبحانه را به همراه شکلات سفید و 150 گرم شکلات تلخ به کاسه اضافه کنید و مخلوط کنید.

سطح سوم

حالا مواد را داخل کاسه با قاشق خوب هم میزنیم تا مواد با هم ترکیب شده و یکدست شود سپس به صورت خمیر درآید. سپس داخل ظرف پیرکس را با سلفون می پوشانیم و مواد رب مانند را داخل آن می ریزیم و پهن می کنیم.

مرحله چهارم

حالا خمیر را با قاشق یا پشت لیوان صاف کرده و به مدت 2 ساعت در یخچال قرار دهید تا کاملا سفت شود. بعد از این مدت قالب را از یخچال خارج کنید سپس خمیر را از قالب خارج کنید.

مرحله پنجم

سپس محصولات شکلات را با کاتر گرد شکل می دهیم سپس در سینی مناسب می چینیم و به مدت 10 دقیقه در یخچال قرار می دهیم. حالا باقی مانده شکلات تلخ را به همراه پودر بیسکویت در ظرف مناسبی بریزید.

مرحله ششم

حالا مواد را در کاسه با هم مخلوط می کنیم تا مخلوط و یکدست شود سپس شکلات های قالب زده را از یخچال خارج می کنیم. سپس شکلات ها را یکی یکی در مخلوط شکلات تلخ فرو کرده و بیرون بیاورید.

مرحله هفتم

در آخر شکلات ها را در فر می گذاریم تا با شکلات اضافی پوشانده شود. وقتی شکلات ها سفت شدند، چوکوباها را در ظرف مورد نظر قرار دهید. این نوع شیرینی را می توانید به مدت 3 روز در یخچال نگهداری کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا