آشپزی

طرز تهیه شوکو پسته با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه شوکو پسته را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه شکلات پسته ای

شکلات با پسته یکی از شیرینی های خوشمزه و ساده است که خیلی راحت و سریع و بدون نیاز به فر و همزن تهیه می شود. برای آشنایی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه شکلات پسته ای در ادامه مطلب و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای شکلات پسته
شکلات سفید 50 گرم
رنگ پودری به دلخواه به مقدار مورد نظر
پودر پسته به مقدار مورد نظر
شیر عسل 30 گرم
پودر بیسکویت 2 قاشق غذاخوری
شکلات سفید 30 گرم
رنگ سبز (اختیاری) کافی

طرز تهیه شکلات پسته ای

مرحله اول

برای تهیه شکلات پسته ای ابتدا مقداری شکلات سفید را در ظرفی بریزید و روی حمام آب قرار دهید و روی حرارت غیر مستقیم بگذارید و ذوب کنید تا رقیق شود و مخلوط یکدست شود.

مرحله دوم

سپس مقداری از مخلوط شکلات را با قاشق داخل قالب های سیلیکونی بریزید و تا نیمه از مواد پر کنید و به آرامی روی سطح قالب بزنید تا سطح شکلات ها صاف شود و سپس در یخچال قرار دهید تا سفت و یکدست شوند.

سطح سوم

سپس در این فاصله برای تهیه مواد اصلی بیسکویت پتی پاین، آنها را در آسیاب بریزید و کاملا چرخ کرده و در ظرفی بریزید، سپس عسل را در ظرف کوچکی بریزید و شکلات سفید آب شده را به آن اضافه کنید و مخلوط کردن.

مرحله چهارم

سپس یک یا دو قاشق بیسکویت و پودر پسته را به مخلوط شیر عسلی و شکلات آب شده اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط کمی سفت و یکدست شود و فرم بگیرد دقت کنید پودر بیسکویت را به مقدار بریزید تا خمیر درست شود. خیلی سفت نشه .

مرحله پنجم

می توانید مقداری رنگ سبز خوراکی به پودر بیسکویت و پودر پسته اضافه کنید و مخلوط کنید چون پودر پسته را خوش رنگ تر می کند سپس قالب های سیلیکونی را از یخچال خارج کرده و سپس مقداری از خمیر پسته را بردارید و با دست شکل دهید.

مرحله ششم

خمیر را به شکل گردوی کوچک درآورده و در قالب های سیلیکونی روی شکلات های سفت شده قرار دهید و با دست کمی فشار دهید و سطح آن ها را صاف کنید و دوباره قالب سیلیکونی را در یخچال قرار دهید تا خمیر روی آن قرار گیرد و درست شود. خودش را بگیرد.

مرحله هفتم

سپس کیک ها را به مدت 2 الی 3 ساعت در یخچال بگذارید و سفت و غلیظ شوند سپس آنها را از یخچال خارج کرده و به آرامی از قالب خارج کرده و در ظرف دیگری بریزید سپس به مقدار کمی عسل به آنها اضافه کنید. سلیقه شما. اعمال کنید

مرحله هشتم

سپس با پودر پسته، پودر نارگیل، تکه های گردو، خلال بادام، کنجد یا تکه های شکلات تزئین کنید، سپس در ظرفی مناسب چند شکلات پسته دو رنگ جذاب و شیک بچینید و این دسر خوشمزه را با چای سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا