آشپزی

طرز تهیه شوید واویشکا با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه شوید واویشکا را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه واویشکا با رازیانه

رازیانه واویش یکی از غذاهای لذیذ و پرطرفدار شمال کشورمان است که با دستور پخت های مختلفی درست می شود برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله. طرز تهیه واویشکا با رازیانه برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
سینه مرغ 500 گرم
رازیانه خشک 1.5 قاشق غذاخوری
یک تخم مرغ 3 عدد
هندوانه 2 قاشق غذاخوری
پیاز 1 قطعه
سیر 6 عدد قرص
نمک و فلفل و زردچوبه کافی

طرز تهیه واویشکا با رازیانه

مرحله اول

من آماده می کنم شوید و واویشکا خوشمزه است در ابتدای کار سینه های مرغ را مکعبی می کنیم سپس در ظرف مناسبی می ریزیم و نمک و فلفل و زردچوبه را اضافه می کنیم و هم می زنیم تا ادویه ها کاملا جذب مرغ شوند.

مرحله دوم

سپس روی ظرف را سلفون می بندیم و به مدت 2 ساعت در یخچال می گذاریم تا مرغ خوش طعم شود. بعد از تمام شدن زمان کاسه را از یخچال خارج می کنیم و در ظرف مناسبی کمی روغن مایع می ریزیم و روی اجاق می گذاریم.

سطح سوم

حالا اجازه دهید روغن مایع خوب داغ شود سپس سینه های مرغ را به تابه اضافه کرده و خوب تفت دهید تا رنگ سینه های مرغ تغییر کند و سفید شوند. سپس سینه مرغ را خوب تفت دهید تا طلایی شود.

مرحله چهارم

حالا پیاز را به 4 قسمت تقسیم کنید و به همراه 1 و نیم لیوان آب و 3 حبه سیر به تابه اضافه کنید و سینه مرغ را به مدت 30-40 دقیقه خوب بپزید. بعد از این مدت سینه مرغ را از قابلمه خارج می کنیم.

مرحله پنجم

سپس یک ماهیتابه روغن مایع را روی اجاق بگذارید و اجازه دهید روغن خوب داغ شود. حالا رازیانه خشک را به تابه اضافه کنید و بلافاصله تکه های مرغ را روی رازیانه قرار دهید و بلافاصله آب مرغ را اضافه کنید.

مرحله ششم

سپس خورش رازیانه را به مدت 10 دقیقه می گذاریم بجوشد سپس سیر باقی مانده را ریز خرد می کنیم. حالا سیر را با کمی روغن در تابه مناسبی بریزید و به مدت 1 دقیقه روی حرارت ملایم تفت دهید.

مرحله هفتم

سپس زردچوبه را با سیر به تابه اضافه می کنیم و کمی تفت می دهیم تا عطر سیر بیرون بیاید، سپس تخم مرغ را در ظرف کوچکی می ریزیم و با چنگال هم می زنیم تا بافت آن یکدست شود.

مرحله هشتم

حالا تخم مرغ را با سیر به تابه اضافه کنید و مرتب هم بزنید تا تخم مرغ پخته شود. سپس تابه را با سیر و تخم مرغ از روی حرارت بردارید و به همراه مرغ به تابه اضافه کنید سپس خوب مخلوط کنید و 2 دقیقه تفت دهید.

مرحله نهم

سپس مایه کیک را به تابه اضافه کنید و اجازه دهید به مدت 5 دقیقه بجوشد، سپس قابلمه را از روی حرارت بردارید و رازیانه و پیازچه را در ظرف مورد نظر قرار دهید و با آب پرتقال، سیر و نان تازه سرو کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا