آشپزی

طرز تهیه شیرینی سیب +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه شیرینی سیب

کیک سیب یکی از کیک های خوشمزه و جشن است که با استفاده از دستور العمل های مختلف تهیه می شود تا آموزش کامل مرحله به مرحله را مشاهده کنید. طرز تهیه شیرینی سیب برای سرگرمی روز همراه باشید

مواد لازم برای آب نبات سیب
ارد 400 گرم
شکر پودر شده 1 فنجان
ماست شیر ​​کامل 3 قاشق غذاخوری
کره 150 گرم
روغن جامد 50 گرم
پودر خمیرمایه 1 قاشق غذاخوری
وانیل 1 پنس
مواد میانی برای شیرینی
یک سیب 4 عدد بزرگ
قند 4 عدد صندلی
وانیل نوک یک قاشق چای خوری
پودر دارچین کافی
زعفران آب پز کافی

طرز تهیه شیرینی سیب

مرحله اول

برای تهیه کیک سیب خوشمزه در ابتدای کار تمام مواد خنک شده را از یخچال خارج کرده و اجازه دهید با دمای محیط سازگار شوند. حالا فر را با دمای 180 درجه روشن می کنیم.

مرحله دوم

حالا اجازه دهید فر کاملا گرم شود سپس سیب ها را بشویید و پوست آن ها را کاملا جدا کنید. سپس سیب ها را با دندانه های درشت رنده رنده می کنیم و همراه با شکر در سینی مناسبی می چینیم.

سطح سوم

حالا تابه را روی حرارت ملایم قرار دهید و خوب تفت دهید تا آب سیب تمام شود، سپس زعفران پخته شده را به همراه پودر دارچین به کاسه اضافه کنید و پس از مخلوط کردن، قابلمه را از روی حرارت بردارید تا خنک شود.

مرحله چهارم

در این مرحله به سراغ تهیه خمیر پای می رویم، برای این منظور آرد را به همراه بیکینگ پودر و وانیل در ظرف مناسبی الک می کنیم، سپس ماست، کره و روغن را به کاسه اضافه می کنیم و پودر قند را می ریزیم. داخل غربال .

مرحله پنجم

حالا پودر قند را داخل کاسه الک کرده و خوب ورز دهید تا خمیر صاف و یکدستی به دست آید سپس سطح کار را آرد پاشی کرده و خمیر را روی آن قرار دهید. سپس روی خمیر را با کیسه فریزر بپوشانید.

مرحله ششم

سپس خمیر را با وردنه به قطر 3 میلی متر پهن می کنیم سپس با کاتر دایره ای برش می دهیم. حالا 1 قاشق غذاخوری از مخلوط مواد میانی سرد شده را در وسط خمیر بریزید و لبه های خمیر را به هم بچسبانید.

مرحله هفتم

در این مرحله سینی فر را با کاغذ روغنی می پوشانیم و پته ها را با فاصله از هم در سینی می چینیم سپس سینی را در طبقه وسط فر قرار می دهیم و اجازه می دهیم پته ها به مدت 20-25 دقیقه بپزند.

مرحله هشتم

بعد از گذشت این مدت زمانی که لبه های کیک ها طلایی شد، قالب را از فر خارج کرده و بدون دست زدن به کیک ها اجازه دهید کاملا خنک شوند، سپس برای تزئین روی آن ها کمی پودر قند بپاشید. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا