آشپزی

طرز تهیه شیرینی پای سیب با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه شیرینی پای سیب را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه پای سیب

پای سیب یکی از شیرینی های خوشمزه و بین المللی است که با دستورهای مختلف تهیه می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه پای سیب برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای کیک پای سیب
یک تخم مرغ 3 عدد
قند 110 گرم
ارد 125 گرم
روغن مایع 60 گرم
عسل 20 گرم
وانیل نوک یک قاشق چای خوری
پودر خمیرمایه ½ قاشق غذاخوری
سیب زرد 1 قطعه
پودر دارچین کافی

طرز تهیه پای سیب

مرحله اول

من آماده می کنم پای سیب خوشمزه در ابتدای کار سیب را شسته و پوست آن را کاملا جدا می کنیم سپس آن را به صورت حلقه هایی به ضخامت ۲ تا ۳ میلی متر برش می دهیم و هسته ها را به صورت دایره ای جدا می کنیم.

مرحله دوم

سپس روی دایره های سیب مقداری پودر دارچین می پاشیم و با دست خوب ماساژ می دهیم تا کاملا با دارچین آغشته شوند. حالا سفیده ها و زرده ها را جدا کرده و در دو کاسه جداگانه بریزید.

سطح سوم

سپس سفیده ها را با همزن برقی خوب بزنید تا سفید شود سپس شکر را اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید تا سفیده ها پف کنند. حالا زرده ها را با چنگال می زنیم.

مرحله چهارم

حالا عسل رقیق شده را به همراه وانیل و کره مایع به کاسه حاوی زرده اضافه کنید و دوباره هم بزنید تا مواد با هم ترکیب شوند سپس مخلوط زرده را به کاسه حاوی سفیده اضافه کنید.

مرحله پنجم

در این مرحله مواد را در کاسه با همزن با حرکات دایره ای یک طرف مخلوط می کنیم تا مواد و سفیده تخم مرغ نخوابد. حالا فر را با دمای 180 درجه سانتی گراد روشن می کنیم تا فر کاملا گرم شود.

مرحله ششم

سپس آرد و بکینگ پودر را 3 بار الک کرده و کم کم به کاسه اضافه می کنیم. حالا داخل قالب های پای سیب کاغذ کپسولی می اندازیم.

مرحله هفتم

حالا یک سوم کاغذ کپسول را با خامه قنادی پر کنید و یک دایره سیب روی آن قرار دهید، سپس دایره های سیب را با خامه قنادی بپوشانید. سپس قالب های پای سیب را در طبقه وسط فر قرار می دهیم.

مرحله هشتم

حالا اجازه دهید شیرینی ها به مدت 30 دقیقه در فر بمانند تا کاملا پخته و روی آن طلایی شود. بعد از این مدت شیرینی ها را از فر خارج کرده و تزئین کرده و بعد از سرد شدن سرو کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا