آشپزی

طرز تهیه شیرینی کره ای +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

آماده سازی

شیرینی کره ای یکی از انواع شیرینی های خوشمزه و لذیذ است که برای پذیرایی بسیار مناسب است برای مشاهده آموزش کامل و گام به گام آماده سازی در عرض المزيد سایت تعدید کی کی کی کنار آمدن

مواد مورد نیاز شیرینی کره ی
شکر پودر شده 2 قاشق غذاخوری
کره 75 گرم
زرده 1 عدد
وانیل nook qashq مرباخوري
ord 1 پیمانه
مواد لازم برای رومال
زرده 1 عدد
زعفران دم کرده کافی

آماده سازی

مرحله 1: آماده سازی

برای آماده سازی شیرینی کره ای تعلیم در ابتدای کار خامه را به مدت 30 دقیقه از یخچال خارج کنید تا دمای آن با دمای محیط یکسان شود. حالا فر را با دمای 175 درجه سانتی گراد گرم کنید.

مرحله دوم: کره و پودر قند را با هم مخلوط کنید

در عرض المرادة کرة نرم ​​شده را به حامل قدر بودر کند درون يکسه درون يکسه تحديد و با دور تنزن برکيني به مدت 4 MINUTE هم مي زنيم تا بوك و كرمي شود. حالا زرده تخم مرغ را به همراه وانیل به کاسه اضافه کنید.

تحت ۳: همزدن زرده تخم مرغ

سپس خامه مخلوط شده را به مدت 3 دقیقه خوب بزنید تا زرده تخم مرغ یکدست شود، سپس کاسه را چندین بار بچرخانید تا بوی زرده تخم مرغ بی اشتها به مشام برسد.

তাত্য য়্ত: অন্তিন আর্ড এন্যান ক্র্র

در این مرحله آرد را 3 بار ورز دهید و کمی به کاسه اضافه کنید سپس با لیسک خوب هم بزنید تا خمیر نرم و لطیفی به دست آید که به دست نچسبد. हाला खाम्र रा बेन डो ज़र गुगनी मीकाज॰.

مرحله 5: قالب

در کرد کیمر را با ردنه به کے تا 4 ملیمتر کردہ کردہ کردہ کردہ را با کھر را با ردنه به کے کے ۲ ۲ میرتر کردہ کردہ، سباس با کھتر با کتر با کھر مینیم در این مرحله روی فر را با کاغذ روغنی می پوشانیم و خمیر را در قالب با فاصله از فر می پزیم.

مرحله ششم: رومال و پوک شیرینی‌ها

حالا زعفران را با زرده تخم مرغ مخلوط کرده و با دستمال روی خمیر مخلوط کنید سپس نان را در طبقه وسط فر قرار دهید و اجازه دهید شیرینی ها به مدت 10 تا 15 دقیقه بپزند.

فصل 7: صیغه شیرینی‌ها و تزیین شیرینی‌ها

بعد از مدتی سینه را از فر خارج کرده و بدون دست زدن به شیرینی می گذاریم کاملا خنک شود سپس کاغذ روغنی را جدا کرده و در ظرف می گذاریم و روی آن را با پسته تزیین می کنیم. نوش جان

امورش‌های المزید بری اسیولا افراد به شیرینی‌پزی

اگر از طعم و عطر شیرینی های خانگی لذت می برید و به دنبال روش های جدیدی برای پخت شیرینی هستید، پست هایی را به شما پیشنهاد می کنیم. ترز برازی شیرینی اردی، ✅ ترز برازی شیرینی عید و ✅ آماده سازی بخوانش این الزامات شما را به کشف رازهای جدید در دنیای شیرین با آموزش گام به گام راهنمایی می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا