آشپزی

طرز تهیه فیله استریپس با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه فیله استریپس را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه نوارهای فیله

فیله استریپس یکی از انواع فست فودهای خوشمزه است که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله در دسته غذاهای سرخ شده قرار می گیرد. طرز تهیه نوارهای فیله برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
فیله مرغ 12 عدد
خردل 1 قاشق غذاخوری
روغن زیتون 1 قاشق غذاخوری
ارد 350 گرم
آب و یخ کافی
نمک، فلفل و آویشن کافی
پودر سیر، فلفل قرمز و فلفل سیاه کافی

طرز تهیه نوارهای فیله

مرحله اول

برای تهیه نوارهای خوشمزه فیله ابتدا یک کاسه مناسب انتخاب می کنیم سپس فیله های مرغ را داخل کاسه می گذاریم. سپس نمک، فلفل، آویشن، پودر سیر، فلفل قرمز و فلفل سیاه را به فیله مرغ اضافه می کنیم.

مرحله دوم

حالا سس خردل و روغن زیتون را روی فیله های مرغ بریزید سپس با دست خوب ماساژ دهید تا فیله ها با ادویه و سس آغشته شوند. سپس روی کاسه را می بندیم و بعد به مدت 2 ساعت در یخچال می گذاریم.

سطح سوم

بعد از این مدت وقتی فیله های مرغ طعم دار شد آنها را از یخچال خارج می کنیم. سپس آرد را در ظرفی جداگانه بریزید سپس مقداری نمک، فلفل، آویشن، پودر سیر، فلفل قرمز و فلفل سیاه را به آرد اضافه کنید.

مرحله چهارم

حالا آرد را خوب مخلوط می کنیم تا مواد با هم ترکیب شوند. سپس در ظرفی جداگانه آب و مقدار زیادی یخ بریزید. حالا ابتدا فیله های مرغ را در مخلوط آرد برش می دهیم تا آرد به تمام قسمت های فیله مرغ برسد.

مرحله پنجم

در این مرحله فیله مرغ آردپاشی شده را در آب و یخ قرار می دهیم، پس از چند ثانیه دوباره در مخلوط آرد قرار می دهیم، سپس آرد را با دست یا با غلتاندن به فیله اضافه می کنیم تا فیله پوسته شود.

مرحله ششم

بسته به ذائقه خود می توانید چندین بار این کار را انجام دهید تا مرغ پف کند. سپس یک تابه مناسب انتخاب می کنیم، سپس تابه را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و روغن می ریزیم تا فیله ها در آن شناور شوند.

مرحله هفتم

در آخر فیله های پرک شده را در تابه بریزید و بگذارید کاملا سرخ شوند، پس از سرخ شدن یک طرف آن ها را برگردانید تا طرف دیگر هم سرخ شوند. سرگرمی روز آن را در بشقاب مورد نظر گذاشته و با سس دلخواه سرو کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا