آشپزی

طرز تهیه قارچ شکم پر با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه قارچ شکم پر را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه قارچ شکم پر

قارچ شکم پر یکی از فینگر فودهای خوشمزه و بین المللی است که با مواد مختلف تهیه می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه قارچ شکم پر برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
قارچ 12 بزرگ
سینه مرغ 200 گرم
گوشت چرخکرده 100 گرم
فلفل 1 قطعه
جعفری تازه 2 قاشق غذاخوری
رب گوجه فرنگی 1 قاشق غذاخوری
سیر 2 قرص
پیاز 1 قطعه
کرم رنگ کافی
نمک و فلفل کافی
پیتزا با پنیر کافی

طرز تهیه قارچ شکم پر

مرحله اول

من آماده می کنم قارچ شکم پر خوشمزه در ابتدای کار فر را با دمای 200 درجه سانتیگراد روشن می کنیم تا کاملا گرم شود سپس سینه مرغ را ریز خرد کرده و سینی مناسبی را روی حرارت ملایم قرار می دهیم.

مرحله دوم

حالا مقداری روغن مایع داخل ماهیتابه بریزید و بلافاصله سینه مرغ و چرخ کرده را به ماهیتابه اضافه کنید سپس تفت دهید. سپس ساقه قارچ ها را از کلاهک جدا می کنیم و به صورت نگین های کوچک برش می دهیم.

سطح سوم

در این مرحله پیاز را نگینی خرد کرده و در تابه ای جداگانه روی حرارت ملایم قرار دهید. سپس کمی روغن مایع به ماهیتابه اضافه کنید و بلافاصله پیاز را اضافه کنید سپس تفت دهید تا پیاز قرمز و طلایی شود.

مرحله چهارم

حالا قارچ های خلال شده را به همراه پیاز به تابه اضافه کنید و تفت دهید تا قارچ ها قهوه ای شوند، سپس مخلوط سینه مرغ و چرخ کرده را به همراه پیاز به تابه اضافه کنید. سپس سیر را ریز رنده کرده و به تابه اضافه کنید.

مرحله پنجم

سپس مواد را تفت می دهیم تا یکدست شوند سپس جعفری و فلفل را شسته و ریز خرد می کنیم سپس خامه و رب گوجه فرنگی و نمک و فلفل را به تابه اضافه می کنیم و 1 دقیقه تفت می دهیم.

مرحله ششم

در این مرحله سینی فر را با کاغذ روغنی می پوشانیم سپس درب قارچ ها را با گوشت پر می کنیم و در سینی می چینیم. حالا روی مواد را با پنیر پیتزا بپوشانید و قالب را در طبقه وسط فر قرار دهید.

مرحله هفتم

سپس قارچ ها را به مدت 15-20 دقیقه در فر می گذاریم تا پنیر پیتزا آب شود و روی آن طلایی و خوش رنگ شود. بعد از این مدت سینی را از فر خارج کرده و قارچ های شکم پر را سرو کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا