آشپزی

طرز تهیه مارمالاد هویج +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه مارمالاد هویج

مارمالاد هویج یکی از انواع مارمالاد خوشمزه و بین المللی است که برای تهیه شیرینی از آن استفاده می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را مشاهده کنید. طرز تهیه مارمالاد هویج برای سرگرمی روز همراه باشید

مواد لازم برای مارمالاد هویج
هویج 1 کیلوگرم
قند 1 کیلوگرم
پودر ژلاتین 1 قاشق غذاخوری
گل سرخ ¼ فنجان
پودر هل ¼ قاشق چایخوری

طرز تهیه مارمالاد هویج

مرحله اول

من آماده می کنم مارمالاد هویج خانگی در ابتدای کار هویج ها را شسته و پوست آن ها را کاملا جدا می کنیم سپس به صورت حلقه ای برش می دهیم. سپس هویج ها را در ظرف مناسبی با آب بریزید.

مرحله دوم

حالا قابلمه را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید سپس اجازه دهید هویج در آب در حال جوش بماند تا کاملا بپزد. پس از پخت کامل هویج، قابلمه را از روی حرارت بردارید، سپس هویج را در آبکش بریزید.

سطح سوم

سپس هویج را داخل غذاساز بریزید و کاملا پوره کنید سپس پوره هویج را با شکر در ظرف مناسبی بریزید. حالا تابه را روی حرارت ملایم قرار دهید و اجازه دهید آب اضافی هویج کاملا تبخیر شود.

مرحله چهارم

در این مرحله ژلاتین را با گلاب مخلوط می کنیم و روی بخار کتری حرارت می دهیم تا ژلاتین حل شود سپس وقتی آب بین پوره هویج کشیده شد مخلوط ژلاتین و گلاب را به همراه پودر هل اضافه می کنیم. کاسه ای با هویج پوره شده هویج.

مرحله پنجم

حالا مارمالاد را هم می زنیم تا مخلوط شود و اجازه می دهیم مارمالاد غلیظ و کشدار شود. توجه داشته باشید زمانی که مارمالاد به غلظت مناسب نرسد کپک می زند. سپس قابلمه را از روی حرارت بردارید.

مرحله ششم

در این مرحله مارمالاد را در دمای محیط می گذاریم تا خنک شود سپس مارمالاد را به همین ترتیب به مدت 1 روز در یخچال قرار می دهیم تا استراحت کند. بعد از این مدت مارمالاد را در ظرف مناسبی می ریزند.

مرحله هفتم

حالا درب ظرف را محکم ببندید تا هوا وارد ظرف نشود. اگر می خواهید مدت زمان بیشتری از مارمالاد استفاده کنید، مقدار ژلاتین را کمی افزایش دهید و مارمالاد را در یخچال نگهداری کنید. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا