آشپزی

طرز تهیه نان سیر فوری با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه نان سیر فوری را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه نان سیر فوری

نان سیر با نان تست یکی از پیش غذا های بین المللی خوشمزه و سریع است که با دستور پخت های مختلف قابل تهیه است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه نان سیر سریع در ادامه مطلب همراه باشید. و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
نان تست 8 عدد
کره 100 گرم
سیر 4 قرص
تره فرنگی و جعفری 1 دسته کوچک
پنیر پارمسان 1 قاشق غذاخوری
سس مایونز 1 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل کافی
آویشن 1 قاشق چایخوری
پیتزا با پنیر 200 گرم

طرز تهیه نان سیر فوری

مرحله اول

برای تهیه نان سیر فوری با نان تست ابتدا قسمت های خشک اطراف نان تست را با چاقوی دندانه دار جدا می کنیم. توجه داشته باشید که می توانید از نان تست همانطور که هست (مربع) استفاده کنید.

مرحله دوم

البته اگر می خواهید نان تست را به عنوان پیش غذا در مهمانی ها سرو کنید، توصیه ما استفاده از گاری گرد برای شکل دادن به نان تست است. به این ترتیب نان سیر ظریف تری خواهید داشت.

سطح سوم

در این مرحله کره را در ظرف مناسبی ریخته و روی بخار آب در حمام آب ذوب می کنیم. سپس سیر را در روغن رنده کرده و کمی تفت دهید و سپس تره و جعفری را خرد کنید.

مرحله چهارم

حالا تره فرنگی و جعفری خرد شده را به کره اضافه کنید و کمی هم بزنید. سپس پارمزان، سس مایونز و کمی نمک و فلفل را به کاسه اضافه می کنیم و مواد را خوب هم می زنیم تا یکدست شوند.

مرحله پنجم

در این مرحله مخلوط مواد را به طور یکنواخت روی نان تست ها می ریزیم سپس روی هر تکه نان کمی پنیر پیتزا می مالیم. سپس برش ها را در سینی مناسب می چینیم.

مرحله ششم

حالا تابه را روی حرارت ملایم بگذارید و روی آن را ببندید تا پنیر کاملا آب شود. وقتی پنیر کاملا آب شد، مقداری آویشن روی نان سیر بپاشید و با سس دلخواه سرو کنید.

مرحله هفتم

اگر بخواهیم نان سیر را در فر درست کنیم ابتدا فر را با دمای 250 درجه روشن می کنیم تا کاملا گرم شود سپس نان تست ها را در سینی فر چیده و در فر می گذاریم.

مرحله هشتم

بعد از 10 دقیقه که پنیر پیتزا کاملا آب شد، نان سیر آماده است. برای طلایی شدن پنیر روی نان، می توانیم گریل را برای چند دقیقه روشن کنیم. در آخر نان را از فر خارج کرده و با سس دلخواه سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا