آشپزی

طرز تهیه پاستا با سس کاجون با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه پاستا با سس کاجون را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه پاستا با سس کاجون

پاستا با سس کاجون یکی از غذاهای خوش طعم و لذیذی است که با مواد مختلف به روش های مختلف درست می شود و می توانید از آن برای پذیرایی و مهمانی استفاده کنید، این غذای خوشمزه و ساده که طرفداران زیادی دارد تهیه آن بسیار راحت است. برای راهنمای کامل گام به گام طرز تهیه پاستا با سس کاجون، به ادامه مطلب بروید و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

عناصر مقدار مواد
سینه مرغ 1 قطعه
پیاز درشت خرد شده 1 قطعه
سیر 3 قرص
فلفل خرد شده نصف 1 عدد
قطره فلفل 2 عدد
پنیر پارمسان کافی
پودر سیر 1 قاشق چایخوری
فلفل قرمز 1 قاشق چایخوری
فلفل 1 قاشق چایخوری
پودر پیاز 1 قاشق چایخوری
فلفل قرمز 1 قاشق چایخوری
آویشن 1 قاشق چایخوری
پونه کوهی 1 قاشق چایخوری
جعفری خرد شده 2 قاشق غذاخوری
آبلیموی تازه 1 قطعه
پیازچه تازه، ریحان و شوید برای تزیین کافی
آهک خرد شده برای تزئین 1 قطعه

طرز تهیه پاستا با سس کاجون

مرحله 1: در قابلمه ای آب را بجوشانید و پاستا را داخل آن بریزید

ابتدا در قابلمه ای مقداری آب بریزید و مقداری نمک به آن اضافه کنید سپس قابلمه را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید و اجازه دهید آب شروع به جوشیدن کند سپس ماکارونی ها را در قابلمه بریزید و بگذارید با آب بجوشد و خوب بپزید تا بافت آن به دست آید. نرم می شود

مرحله دوم: پاستا را بپزید، آب آن را آبکش کنید و آب ماکارونی را داخل کاسه بریزید

زمان دقیق پخت ماکارونی روی بسته بندی آنها نوشته شده است، بهتر است آن را رعایت کنید و اجازه دهید پاستا به همان مدت در آب بجوشد و نرم شود، سپس پاستا را آبکش کرده، در سبد بگذارید و مقداری آب ذخیره کنید. از پاستا در ظرفی بریزید و نگه دارید.

مرحله 3: فلفل و سینه مرغ را برش بزنید

فلفل دلمه‌ای سبز و فلفل دلمه‌ای را بشویید و خشک کنید و سپس به صورت نوارهای نازک برش بزنید و در ظرفی بریزید و کنار بگذارید و سپس سینه‌های مرغ را بشویید و خشک کنید و به صورت مکعبی برش بزنید.

مرحله چهارم: جعفری و پیاز را بشویید و خرد کنید

سپس جعفری را خوب بشویید و در سبد بریزید تا خشک شود و بعد از خشک شدن آن را خیلی ریز خرد کرده و رنده کنید سپس در ظرفی بریزید و کنار بگذارید و پیاز نگینی خرد شده را پوست بگیرید.

مرحله 5: کره را در تابه ذوب کرده و پیاز گرانبها را در آن تفت دهید

سپس در تابه ای مقداری روغن بریزید، تابه را روی حرارت ملایم قرار دهید تا کره ذوب شود، سپس کمی روغن به آن اضافه کنید، هم بزنید تا کره و روغن خوب مخلوط و داغ شوند، سپس پیاز طلایی را در تابه بریزید و تفت دهید. با روغن تا سبک و شیشه ای شود.

مرحله ششم: تکه های مرغ را اضافه کرده و تفت دهید

سپس تکه های مرغ خرد شده را در تابه بریزید، با پیازها تفت دهید تا همه قسمت های آن سرخ شود، رنگ آن ها تغییر کرده و طلایی شوند، وقتی همه قسمت های مرغ خوب سرخ شدند، فلفل های خرد شده را در تابه بریزید.

مرحله هفتم: برش های فلفل را تفت داده و به مواد نمک اضافه کنید

ورقه های فلفل سیاه یا فلفل سبز شیرین را با بقیه مواد تفت دهید تا عطر فلفل سبز یا فلفل دلمه ای به مشام برسد و مرغ ها خورده شوند و به آن ها طعم دهند سپس مقداری نمک روی مواد بریزید و مخلوط کنید. خوب تا زمانی که کاملا مخلوط شوند.

مرحله هشتم: ادویه ها را اضافه کرده و سرخ کنید

سپس ادویه هایی که شامل فلفل سیاه، فلفل قرمز، پودر فلفل قرمز، پودر سیر، پودر پیاز، آویشن و پونه کوهی است را به میزان دلخواه به سلیقه خود به مواد اضافه کنید، کمی تفت دهید تا معطر شود. ادویه ها را پخش کنید و به مرغ ها غذا بدهید.

مرحله نهم: سیر له شده را به مواد اضافه کرده و تفت دهید

ادویه ها را با بقیه محصولات حدود یک دقیقه تفت دهید، وقتی عطر ادویه ها پخش شد، چند حبه سیر را که از قبل پوست گرفته اید روی رنده رنده کنید یا سیر را له کنید و به مواد داخل تابه اضافه کنید. ، کمی تفت دهید تا طعم سیر در مواد پخش شود.

مرحله 10: پوره گوجه فرنگی را به تابه اضافه کرده و تفت دهید

سپس مقداری رب گوجه فرنگی را در تابه بریزید، با بقیه مواد تفت دهید تا بوی خامی رب گوجه فرنگی از بین برود، رنگ تابه کمی روشن و تیره شود، سپس در ظرف کوچکی مقداری خامه بریزید و اضافه کنید. مقداری آب جوش بریزید و هم بزنید تا مخلوط شود.

مرحله 11: خامه رقیق شده و آب پاستا را به مواد اضافه کنید

سپس خامه رقیق شده را به مخلوط مواد اضافه کنید، هم بزنید تا عطر و طعم خامه با مواد مخلوط شود و مزه دار شود، سپس روی مخلوط مواد کمی آب ماکارونی بریزید، هم بزنید تا خوب مخلوط شوند، آب پاستا طعم فوق العاده ای به غذا می دهد.

مرحله 12: پاستا را داخل مخلوط بریزید و بپزید

سپس پاستا را در تابه بریزید و هم بزنید و با همه مواد مخلوط کنید و کمی تفت دهید سپس اجازه دهید آب در تابه جمع شود و پاستا را با بقیه مواد به مدت 5 تا 10 دقیقه بپزید تا عطر و طعم مایه را بگیرد. مخلوط مواد را به پاستا اضافه کنید و آنها را مزه دار کنید.

مرحله 13: پارمزان را اضافه کنید و با مواد مخلوط کنید

وقتی مخلوط مواد به هم رسید مقداری پارمزان روی پاستا بریزید و خوب مخلوط کنید تا عطر و طعم پارمزان کاملا به خورد پاستا برود سپس تابه را از روی حرارت بردارید و به مقدار آن را کنار بگذارید. پنیر پارمزان به میزان ذائقه شما بستگی دارد.

مرحله چهاردهم: جعفری خرد شده و آب لیمو را روی پاستا بریزید

سپس در ظرف مناسبی برای سرو پاستا را با سس کاجون بچینید و مقداری جعفری خرد شده بپاشید و روی آن بپاشید و سپس یک لیموی تازه را بشویید و نصف کنید و فشار دهید سپس آب لیمو را روی پاستا بریزید.

مرحله 15: پاستا را با سس کاجون تزئین کرده و سرو کنید

سپس پاستا را با چند برگ نعناع، ​​ریحان و شوید تازه و چند قاچ لیموترش تزیین کنید، سپس پاستا را با سس کاجون به عنوان یک غذای خوشمزه و پرطرفدار برای پذیرایی و مهمانی ها به همراه سالاد، ترشی، دارچین و تزیینات سرو کنید. من خدمت می کنم


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا