آشپزی

طرز تهیه پاستا فتوچینی +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه پاستا فتوچینی

پاستا فتوچینی یکی از غذاهای خوشمزه و پرطرفدار ایتالیایی است که به عنوان یک غذای بین المللی شناخته می شود برای مشاهده آموزش کامل مرحله به مرحله. طرز تهیه پاستا فتوچینی برای سرگرمی روز همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
پاستا فتوچینی 250 گرم
پیاز 1 قطعه
سیر 2 قرص
قارچ 1 بسته
کره 20 گرم
کرم رنگ 1 فنجان
شیر نر 1 فنجان
جعفری 1 فنجان
سینه مرغ 200 گرم
یک تخم مرغ 1 قطعه
آرد سوخاری کافی
نمک و فلفل و پودر آویشن کافی
فلفل سیاه و پاپریکا کافی

طرز تهیه پاستا فتوچینی

مرحله اول

برای تهیه ماکارونی خوشمزه فتوچینی در ابتدای کار پیاز را نگینی خرد کنید سپس تابه مناسبی را روی حرارت ملایم قرار دهید. سپس کمی روغن مایع به ماهیتابه بریزید و بلافاصله پیاز را اضافه کنید.

مرحله دوم

حالا پیاز را تفت می دهیم تا سبک و شفاف شود، سپس سیر ریز خرد شده را به تابه اضافه می کنیم و تفت دادن را ادامه می دهیم تا عطر سیر آزاد شود. سپس قارچ ها را خلال کرده و به ماهیتابه اضافه می کنیم.

سطح سوم

در این مرحله حرارت را زیاد کرده و تفت می دهیم تا قارچ آب نریزد. بعد از 3 دقیقه کره را به تابه اضافه کرده و اجازه دهید تا کاملا آب شود سپس خامه و شیر را به تابه اضافه کرده و هم بزنید.

مرحله چهارم

حالا حرارت را کم کنید و اجازه دهید سس کاملا غلیظ شود. بعد یک قابلمه آب را روی حرارت زیاد قرار دهید تا آب به نقطه جوش برسد سپس پاستا فتوچینی را به همراه کمی نمک به قابلمه اضافه کنید.

مرحله پنجم

سپس پاستا را در آب جوش می گذاریم تا کاملا پخته و نرم شود سپس آبکشی می کنیم. وقتی سس غلیظ شد، جعفری خرد شده را به تابه اضافه کنید و بعد از 1 دقیقه ظرف را از روی حرارت بردارید.

مرحله ششم

حالا پاستا را به تابه اضافه کنید و هم بزنید تا پاستا با سس قارچ مخلوط شود. سپس سینه مرغ را از وسط به 2 قسمت تقسیم کرده و با نمک، فلفل سیاه، پودر آویشن، فلفل سیاه، فلفل قرمز و روغن زیتون مزه دار می کنیم.

مرحله هفتم

در این مرحله یک تابه مناسب را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و کمی روغن مایع به آن اضافه می کنیم تا روغن خوب داغ شود. حالا سینه های مرغ را در تخم مرغ بغلتانید و سپس در آرد سوخاری بغلتانید تا سرخ شود.

مرحله هشتم

سپس سینه های مرغ را در ماهیتابه بریزید و دو طرف آن را سرخ کنید تا پخته شود. در آخر ماکارونی ها را در ظرف دلخواه می ریزیم و سینه مرغ را برش می دهیم و روی پاستا می گذاریم. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا